וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת ה"פלרטטנית" של כוכב העבר הלכה ל"אי האהבה", הקהל מצפה לאקשן

31.5.2022 / 7:34

ג'מה אואן, בתו של מייקל אואן, קיבלה את אישור אביה להשתתף בריאליטי הסליזי. על עצמה סיפרה: "אני כיפית ופלרטטנית", חובבי הכדורגל הזכירו: אביה לא היה נאמן

שגריר הייניקן בליגת האלופות: מייקל אואן בישראל/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

עונת הכדורגל נגמרה, ואומנם מצפים לנו בימים הקרובים משחקי נבחרות, אבל עם כניסתו של הקיץ יתפנה לחובבי הכדורגל זמן פנוי, ובאנגליה כבר מצפים בקוצר רוח לתוכנית הריאליטי הטראשית "אי האהבה", כשהפעם תשתתף בה בתו של כדורגלן העבר מייקל אואן - ג'מה.

ג'מה בת ה-19 מגדירה את עצמה כ"תחרותית מאוד", כיאה לבתו של כדורגלן מצליח כמו אביה, אבל במקביל גם טוענת על עצמה שהיא "כיפית, פלרטטנית ואמיצה" בכל הנוגע ליחסיה עם גברים, והיא "פתוחה למצוא אהבה" ועל הדרך גם "לעשות לעצמי קיץ כיפי".

ג'מה אואן, בתו של מייקל אואן, עומדת להשתתף בריאליטי "אי האהבה". LoveIsland, אתר רשמי
ג'מה אואן, בתו של מייקל אואן, עומדת להשתתף בריאליטי "אי האהבה"/אתר רשמי, LoveIsland
ג'מה אואן, בתו של כדורגלן העבר מייקל אואן. אינסטגרם, gemowen_1, אתר רשמי
"נאמנה" כמו אבא?/אתר רשמי, אינסטגרם, gemowen_1

ג'מה היא רוכבת סוסים, והייתה חלק מנבחרת אנגליה, בענף שבו עסקה מילדותה ברצינות ובמחויבות. "אני תמיד הולכת על מה שאני רוצה", אמרה, והבהירה שאביה תמך בה ובהחלטה שלה. אוהדי הכדורגל גם גיחכו, ואמרו בציניות שאם היא "נאמנה" כמו אבא שלה, הולך להיות מעניין בתוכנית - לאור העובדה שמייקל אואן שיחק גם בליברפול וגם במנצ'סטר יונייטד.

בכל אופן, על פי אתרי ההימורים היא המועמדת הבכירה לניצחון, ובאנגליה כבר עוקצים את סגנון הפרשנות של אביה וטוענים שאמר בניסיון לנתח את סיכוייה לנצח: "אם היא תישאר אחרונה בווילה, אני מעריך שיש לה סיכוי טוב לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully