וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הקבוצה הטובה בעולם: הטור של דני דבורין

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 8:49

חרף הפסדה 1:0 לריאל מדריד בגמר ליגת האלופות, סבור דני דבורין שליברפול היא היום מספר 1 בתבל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.5/ספורט1

כאוהד ריאל מדריד זה שנים רבות, שמחתי על זכייתה בליגת האלופות של אירופה. אבל כאוהד כדורגל, חובתי לציין שליברפול הייתה במוצאי שבת גדולה על ריאל בכמה דרגות.

לכן אין כל פלא בכך שמאמנה של ליברפול, יורגן קלופ, אמר לאחר הפסדה בגמר, שקבוצתו עוד תשוב לאותו מעמד. ומכיוון שאיסטנבול תארח את משחק הגמר של 2023, כדאי שתזמין כבר עכשיו חדרים בבית המלון שבעיר. לא בטוח שליברפול תעשה זאת כבר בעונה הבאה, אולם היא קבוצה רבת עוצמה וראויה לכל מחמאה אפשרית, למרות הפסדה לריאל מדריד.

מוסכם על הכל שטיבו קורטואה, שוערה של ריאל מדריד, מנע ממנה, במו ידיו, תבוסה ברמה של השפלה. סידרת ההצלות שלו מול חלוצי ליברפול, נכנסה ובצדק רב, לדפי ההיסטוריה. את היכולת שהפגין במוצאי שבת אני יכול להשוות רק לזו של הסובייטי, לב יאשין בעת שהיה בשיאו. בעיני רבים נחשב יאשין לגדול השוערים מאז ומעולם. הענין הוא שריאל מדריד אינה יכולה לבנות על שוער שיציל אותה בכל פעם מחרפה. מכאן ברור שחובה עליה להגיע לעונה הבאה בהרכב רענן יותר. עם כל הכבוד לכוכביה הגדולים שבמרכז המגרש, קרלוס קסימירו, לוקה מודריץ וטוני קרוס, הם התקשו לעמוד בקצב הרצחני שהכתיבה ליברפול, ולפיכך נאלצו לסגת לאחור כדי לסייע משך 90 דקות בהתגוננות הקבוצתית. דם חדש הוא צו השעה אצל הקבוצה המעוטרת ביותר באירופה.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
מוחמד סלאח שחקן ליברפול מאוכזב/רויטרס

ריאל רגילה שבדרך כלל מהירות משחקה מעייף ומכריע את יריבותיה. הן נופלות מהרגליים והבלאנקוס מכים בהן ללא רחם. הפעם היא פגשה בליברפול שמהירותה עולה על שלה, לאין שיעור. האמת היא שהופתעתי מכך, אולם מבחינתי האמת חייבת להאמר. חרף ההפסד למדריד, זכו שחקניו של יורגן קלופ ל"מיצעד ניצחון", כאשר שבו הביתה מפריז. הייתה זו אמירת תודה יוצאת דופן מצידם של אוהדי הקבוצה, על כל הטוב שקיבלו ממנה במהלך העונה.

ועוד דבר: באיזשהו מקום קראתי על כך שמאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי, עשה בית-ספר ליורגן קלופ. כל אחד ודעתו, וראוי לכבד כל דעה. אך אני ראיתי כנראה משחק אחר. משחק שבו, כאמור, אך בנס לא ירדה ריאל מנוצחת מהמגרש בפריז.

סיכומו של דבר: אמנם ליברפול לא זכתה העונה באליפות אנגליה ולא בגביע האלופות של היבשת. עם זאת היא קבוצת הכדורגל הטובה ביותר שראיתי השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully