וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם יהיה תקציב מינימום, אנשים יישנו בלילה מינימום"

27.5.2022 / 7:12

לאחר הביקור אצל יו"ר הבקרה סיגלית סייג, אוהדי בית"ר ירושלים יגיעו לביתו של הנאמן יצחק יונגר: "נגיע לכולם, נעשה סבבים, לא נוותר עד שייקחו אחריות". המנכ"ל מוני ברוש עשוי לעזוב

אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתה של יו"ר הבקרה התקציבית, רו"ח סיגלית סייג/פרטי

אוהדי בית"ר ירושלים, שהגיעו אמש (חמישי) לביתה של יו"ר הבקרה התקציבית רו"ח סיגלית סייג ומוקדם יותר השבוע לביתו של יו"ר ההתאחדות אורן חסון, לא מתכוונים להפסיק והודיעו אתמול שבשבוע הבא יגיעו לביתו של נאמן הקבוצה יצחק יונגר, יד ימינו של הבעלים משה חוגג.

"נגיע לכולם ונעשה סבבים, לא נוותר עד שכל מי שאחראי למצב הזה ייקח אחריות", אמרו אתמול אוהדי בית"ר, "אם ייתנו לחוגג לתפעל את בית"ר בתקציב מינימום כל הגורמים האלה יישנו מינימום בלילה, רק התחלנו".

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים עם מוני ברוש. ניב אהרונסון
חוגג לא רצוי, ברוש עשוי לעזוב, אבל הפלונטר קיים בינתיים/ניב אהרונסון

על אף שבהתאחדות מבהירים שידיהם כבולות, היו"ר אורן חסון משוחח בימים האחרונים עם גורמים בכירים ועם יו"ר הבקרה במטרה לראות איך אפשר לפתור את הפלונטר בבית"ר ירושלים. חשוב לציין כי גם חסון אינו רוצה את חוגג בכדורגל הישראלי ומחפש פתרונות לכך, כולל פעולות מיידיות של הבקרה, באם יתאפשרו.

לאחר שאלי אוחנה יסיים את תפקידו בסוף החודש, גם המנכ"ל מוני ברוש עשוי לעזוב בקרוב. אם לא יגיע רוכש, ברוש לא צפוי להישאר בתקציב מינימום והוא יבחר לעזוב, כאשר באמתחתו כבר מספר הצעות. במקרה כזה, הנאמן יצחק יונגר יוכל לעבוד רק עם חשב הקבוצה, חיים נבון.

בתוך כך, במועדון רוו קצת נחת אתמול מהישארות קבוצת הנוער בליגה, לאחר ניצחון במשחק המבחן נגד גדנ"ע. יחד עם זאת, במועדון אומרים כי "נערים ב' ירדו, הנוער נשאר אחרי מבחנים, זה חלק מכל מה שקורה במועדון הזה, שמזניחים את הכל, לא משקיעים ולבעלים לא איכפת מעתיד בית"ר, נקווה שזה ישתנה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully