וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי לה פמיליה הגיעו לביתו של אורן חסון: "בית"ר לא תהיה שבויה"

24.5.2022 / 8:37

ארגון האוהדים הפגין מול בית יו"ר ההתאחדות ודרש להפעיל סנקציות נגד הבעלים משה חוגג: "אתם אחראים למצב לא פחות ממנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 24.5/ספורט1

עשרות מחברי ארגון "לה פמיליה" הגיעו אתמול (שלישי) בערב לביתו של יו"ר ההתאחדות אורן חסון ודרשו ממנו להפעיל סנקציות ולפעול נגד בעלי המועדון משה חוגג. האוהדים דרשו שלא ייתנו לקבוצה לפתוח את העונה במצב הנוכחי: "בית"ר לא תהיה שבויה של חוגג ולא של ההתאחדות שאחראית לא פחות ממנו" . האוהדים פוזרו על ידי המשטרה לאחר כחצי שעה.

כזכור, חוגג בשלב הזה אינו מוכן לשחרר את המועדון ואם לא יבוא רוכש שישלם את הסכום שהוא מבקש, ההוראה לנאמן יצחק יונגר היא לתפעל את הקבוצה בתקציב מינימום. לבית"ר ישנו גירעון של קרוב ל-30 מיליון ש"ח וללא פתרון כלכלי היא לא תוכל לפתוח את העונה הבאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקיפאון נמשך. חוגג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההתאחדות לכדורגל הגיבה היום: "יו"ר ההתאחדות לכדורגל עשה לילות כימים למן פרוץ המשבר בבית"ר ירושלים כדי להבטיח למועדון יציבות שתאפשר לו להיאבק על מקומו בליגת העל ולסיים את העונה. אין זה מקרה שגם ראשי הקבוצה מצאו לנכון להודות לו על כך. בית"ר ירושלים נמצאת בבעלות משה חוגג, הוא האחראי להפעלתה ואין כל דרך משפטית שמאפשרת להתאחדות להוציא מידיו את המועדון. כל מי שטוען אחרת מוליך את האוהדים שולל. הנושא נבחן מכל זווית אפשרית על ידי ההתאחדות עוד בשלב מוקדם של המשבר. ההתאחדות נמצאת בתהליך הדוק מול הבקרה לבחון את התקציב של המועדון לשנה הבאה ונמשיך ללוות את בית"ר וראשי המועדון במטרה לסייע ככל הניתן".

בלה פמיליה קראו וסיפקו תשובה משלהם לתגובת ההתאחדות:

|בוקר טוב להתאחדות לכדורגל!

"אנחנו כאן להזכיר לכם שבית"ר ירושלים היא קבוצה רשומה בהתאחדות לכדורגל והאחריות הראשית לכל מה שמתחולל בה היא קודם כל שלכם! קראנו בעיון את תגובת ההתאחדות לכדורגל ולא מצאנו בה דבר אחד ענייני.

"תמוה שההתאחדות לכדורגל טוענת שהיא לא יכולה לעשות דבר ומוליכים את הציבור שולל אלו הטוענים זאת, כשהיא הגוף תחתיו בוצעו שלל מחדלים, תגובתה היא לא יותר מניסיון דל להסיר מעצמה אחריות.

"יש עובדה אחת, תחת אחריותה של ההתאחדות לכדורגל ובקרת התקציבים הגיעה ביתר ירושלים למצב של גרעון תקציבי הנאמד בעשרות מיליוני שח, כשאת העונה הבאה ספק אם תוכל לפתוח ללא פירוק, מי אשם בכך?

"אנחנו שואלים, למה ממתינים בהתאחדות? לסוף הקיץ? למצב בו ביתר לא תוכל לפתוח את העונה? למה לא לפעול כעת? למה לאפשר למועדון מפואר בכדורגל הישראלי להגיע למצב שגם בעונה הבאה ינהל מלחמת הישרדות לקיומו? עד מתי תשבו בחיבוק ידיים ותספרו לנו סיפורים שאתם עושים לילות כימים?

"ההתנהלות בעניינה של ביתר צריך להדליק נורות אדומות לכל מי שהכדורגל הישראלי יקר לו, אנחנו מצידנו נהיה אדונים לגורלנו ונמשיך למחות מול כל הגופים האחראים, ולהלן דרישותינו:

"ההתאחדות לכדורגל אישרה העברה של 3.5 מיליון שקלים לקופת המועדון כשהיא איננה יודעת את זהות המעביר, כשנשאל ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל בראיונות רדיו מה מקור הכספים בתחילה אמר שההתאחדות יודעת אך אינה רוצה למסור את פרטיו, לאחר מכן כשנשאל באופן נוקב יותר הודה כי אין להם מידע בדבר זהות המעביר וטען שההעברה בוצעה באמצעות שני חשבונות נאמנות, יוצא כי לביתר ירושלים כבר היום קיימים בעלי חוב אשר את זהותם איש לא יודע ! הייתכן כדבר הזה? אולי זהות המעביר זה בעלים אחר בליגת העל? אולי מדובר בגורם פלילי? אנחנו דורשים לחשוף את זהות המעביר ולדרוש מאדון חוגג לחשוף את זהות המעביר ללא דיחוי!

"ההתאחדות אישרה כערבות להבטחת תקציב המועדון ארנק דיגיטאלי! שאינו יכול לשמש כבטוחה!! אין לנו ספק כי יושבת ראש הבקרה התקציבית יודעת גם היא שארנק דיגיטאלי אינו בר פרעון ונשאלת השאלה איך אושר כבטוחה? מדובר במחדל חמור שהוא הפרה בוטה של תקנון הבקרה.

"לכל הפחות אנו דורשים מההתאחדות לכדורגל לדרוש כבר היום בטוחה אחרת, חלף הארנק הדיגיטאלי ואם לא תקבל בטוחה אחרת לפעול מול מר חוגג בגין זאת בהתאם להוראות התקנונים בעניין.

"בימים אלו אנו עדים לפרסומים, לפיהם בית"ר ירושלים, עושה שימוש בכספים לא שלה לביצוע תשלומים, מדובר בפעולות שמגדילות את הגרעון של המועדון ואינן חוקיות, בנוסף קיים חשש ממשי כי ביתר לא תוכל לעמוד בהתחייבויותיה הכספיות. *אנו דורשים מההתאחדות לכדורגל ובקרת התקציבים לעשות שימוש בסעיף ב (10) לתקנון בקרת התקציבים ולמנות לקבוצה חשב מלווה / נאמן מטעמה לו ינתנו כלל הסמכויות האפשרויות בהתאם לתקנון.
*
לסיום אנו מודיעים כי אנו שוקלים פניה למבקר המדינה, מר מתניהו אנגלמן, לצורך בחינת פעולותיה של ההתאחדות לכדורגל ובקרת התקציבים בעניינה של בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully