וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר סיכם עונה: "התחילה עם גול והסתיימה עם שבר ומספר דקות מועט"

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 0:07

חלוץ מכבי חיפה כתב באינסטגרם: "דברים כאלה רק מדרבנים אותי, שמח להיות חלק מהקבוצה". ג'וש כהן התאמן בצד, אבל כנראה יוכל לפתוח בגמר הגביע בצל הפציעה של משפתי. הירוקים מתמוגגים מעומר אצילי שהצטרף לרשימה אירופית מכובדת: "הוא ברמה אחרת לגמרי"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4, כולל הנפת צלחת האליפות/ספורט1

שבוע חגיגות האליפות של מכבי חיפה הגיע לשיא אמש כאשר הקבוצה הניפה את צלחת אחרי 0:4 מרשים על מכבי נתניה במחזור הסיום של העונה. הקפטן נטע לביא שנעדר ממרבית העונה בשל פציעה החליט לקרוא לצ'ארון שרי וסאן מנחם להרים איתו את הצלחת, וכ-27 אלף צופים נשארו שעה ארוכה לאחר השריקה ביציעים וחגגו עם הקבוצה.

בחיפה החמיאו לשחקנים שלמרות חוסר החשיבות של המשחק, הגיעו בשיא המוכנות והביסו את מכבי נתניה. ביום חמישי דרש ברק בכר באסיפה לעלות במוטיבציה גבוהה למשחק ואכן כך היה. "ידענו שכולם יהיו בטירוף לא לשלוח שוב את האוהדים לחגיגות מהולות באכזבה", אמר גורם בקבוצה," היה חשוב לתת לקהל לחגוג אחרי ניצחון משכנע".

בצוות המקצועי החמיאו למחליפים שהצטיינו. לביא נראה נהדר כמו בעונה שעברה ובמועדון נקבו בשמותיהם של מחמוד ג'אבר ומאור לוי כשחקנים המצטיינים. ג'אבר צפוי לקבל קרדיט רחב בהרבה בעונה הבאה, בעוד לוי עשוי לבקש לעזוב בהשאלה , אך לא ברור אם בצוות יסכימו לכך. בצוות מעריכים מאוד את הקשר הצעיר ורוצים לראות אותו נשאר, אבל מנגד ייתכן שכדי לקדם אותו מבחינת דקות משחק הוא אכן יושאל. גם מאוויס צ'יבוטה וגוסדוויי דוניו זכו לשבחים ואחד השחקנים אמר: " מאוויס היה בטירוף בשבועות האחרונים להצליח. אנחנו יודעים מה הוא שווה והלוואי שהמשחק הזה ייתן לו בטחון".

שחקני מכבי חיפה עם צלחת האליפות. ברני ארדוב
בכר קבע: "חשוב שיזכרו את הכדורגל שלנו". מכבי חיפה חוגגת אליפות/ברני ארדוב

לפני קצת פחות משבוע היו שחקני חיפה על האוטובוס בדרך למשחק מול בני סכנין ובקבוצה מעידים שעומר אצילי עבר בין השחקנים והטריף אותם לקראת שהיה אמור להיות לפרוטוקול בלבד. בסופו של דבר המשחק בוטל ואצילי התאכזב אולי יותר מכולם. הקשר היה להוט להגיע לדאבל-דאבל של שערים ובישולים ולהבטיח את המלכות בשניהם.

אמש אצילי עלה במחצית השנייה ומהרגע הראשון היה ברור שהוא מחפש את הבישול ה-10 שלו העונה. בסופו של דבר הוא עשה זאת וגם הוסיף שער. על הדרך, אצילי גם הפך לשחקן הראשון מאז אורי מלמיליאן (בתחילת שנות ה-90) שמסיים כמלך השערים ומלך הבישולים באותה עונה. אם לא די בכך, אצילי הוא בין שלושת השחקנים היחידים ב-21 הליגות הבכירות באירופה שמסיים כמלך השערים והבישולים ביחד. השניים האחרים הם קיליאן אמבפה ומוחמד סלאח - כאשר האחרון עוד עלול לאבד את התואר במחזור הסיום באנגליה.

"עומר הוא כוכב, נקודה", אמר גורם בחיפה, "לא ציפינו שהוא יהיה עד כדי כך משמעותי, אבל הוא בהחלט ברמה אחרת לגמרי". אצילי אמנם צפוי לקבל הצעות מרשימות אך מעדיף להישאר בישראל כאשר בימים הקרובים צפויים בחיפה לקבוע איתו פגישה כדי לפתוח את חוזהו ולהסיר את סעיף השחרור הנמוך שהשחקן מחזיק בו.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה 0:4 את מכבי נתניה, אצילי השלים דאבל-דאבל עונתי

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה עומר אצילי, מוחמד אבו פאני. ברני ארדוב
נתונים נדירים. אצילי/ברני ארדוב

בנוסף, בן שהר סיכם עונה בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו. "עונה שהתחילה בגול באלוף האלופים הסתיימה עם שבר בכף הרגל ומספר דקות מועט של זמן משחק", כתב החלוץ. "דברים כאלה רק מדרבנים אותי וגורמים לי לרצות שתגיע כבר העונה הבאה. לאורך כל הקריירה ידעתי לצאת ממצבים לא פשוטים וכך גם אעשה עכשיו".

בכל הנוגע לעתידו בירוקים כתב שהר: "אני שמח להיות חלק מקבוצה מדהימה עם שחקנים שהם כמו משפחה עבורי". לסיום פנה לאוהדים עם קריצה לגמר הגביע: "לכם הקהל, תודה על התמיכה לאורך כל העונה. יאללה חברים, זה זמן להביא את התואר האחרון לעונה".

פוסט האינסטגרם של בן שהר. מתוך עמוד האינסטגרם של בן שהר, אתר רשמי
פוסט האינסטגרם של בן שהר/אתר רשמי, מתוך עמוד האינסטגרם של בן שהר

לאחר חגיגות האליפות, במכבי חיפה מתכוננים לגמר גביע המדינה ביום שלישי. סימן השאלה הגדול נוגע לעמדת השוער, אבל במכבי חיפה מעריכים שג'וש כהן יוכל לשחק. רועי משפתי נפצע אמש במפשעה ולא צפוי להיות כשיר והשוער השלישי רועי פוקס כבר נכנס לכוננות. יחד עם זאת, כהן שהתאמן בצד הבהיר שהוא מסוגל לשחק ובחיפה מעריכים שהוא זה שיפתח בין הקורות. משפתי יעבור היום צילום.

בכר צפוי להחזיר להרכב את אצילי, צ'ארון שרי ודולב חזיזה, כשיש התלבטות בין מוחמד אבו פאני למחמוד ג'אבר. גם שאלת דין דוד עדיין מרחפת. השחקן יקבל במהלך היום החלטה אם ישחק למרות האבל על אימו. אגב, דוד התרגש מאוד מהמחווה של השחקנים לאחר השער הראשון כאשר הרימו את החולצה שלו ועוד בדקה סמלית מאוד מבחינתו (21 כמספר חולצתו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully