וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון אוהדי בני יהודה הודיע על הקפאת הפעילות: "הרמנו ידיים"

19.5.2022 / 15:56

חברי "Lions Army" החליטו להתנתק מהמועדון בעקבות התנהלותו תחת ברק אברמוב: "חוץ מהשם ומהזיכרונות, שום דבר כבר לא מדבר אלינו ולא מייצג אותנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

ארגון האוהדים של בני יהודה, "Lions Army", הודיע היום (חמישי) על הקפאת פעילותו וזאת בעקבות התנהלות במועדון בראשותו של הבעלים ברק אברמוב, שאמנם הודיע על התנתקותו מבני יהודה, אך במקביל הבהיר כי הוא מסרב לשחרר את המועדון מידיו.

בני יהודה אמנם כשלה העונה מקצועית, רק ברגע האחרון הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית וכידוע הייתה מאוד רחוקה מלהיאבק על חזרה לליגת העל, אבל המחאה שצוברת תאוצה והגיעה בשיאה לפני כעשרה ימים כאשר 200 אוהדים הפגינו מול ביתו של הבעלים ומשם המשיכו להביע את מחאתם גם מחוץ לסניף של מסעדת ג'פניקה שבבעלותו של אברמוב, הינה כתוצאה מההחלטות שלטענת האוהדים לקח הבעלים ואלו רחוקות מלהיות מקצועיות.

אוהדי בני יהודה. אודי ציטיאט
אחרי המחאות, ארגון אוהדי בני יהודה מקפיא את פעילותו/אודי ציטיאט

"בעקבות דברים חמורים שקרו אנו מודיעים בלב כבד על הקפאת הפעילות של הארגון, גם ברמה הארגונית וגם ברמה האישית", נכתב בהודעת ארגון האוהדים, "אנו לא מתכוונים להגיע יותר למשחקים. בני יהודה זה חלק בלתי נפרד מחיינו, אבל לצערנו יש לנו רק את העבר ואולי אולי עתיד, ההווה לא רלוונטי מבחינתנו".

עוד נכתב על ידי הארגון: "בחלומות הכי גרועים שלנו לא האמנו שנגיע למצב הזה שאנחנו, שחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו זו בני יהודה, נרגיש ככה ונרים ידיים. החלטנו לזוז ואנחנו מאחלים לעצמנו בעזרת השם שיגיע גואל שיפטור אותנו מעונשו של זה! לפי ההתפתחויות האחרונות, כנראה שחוץ מהשם בני יהודה והזיכרונות שלנו, כלום ושום דבר לא מדבר אלינו, לא מייצג אותנו ולא אף אוהד שקצת מכבד את עצמו.

"בצער רב ובלב כבד, באמת בלב כבד, אנו רושמים את ההודעה הזאת ומשאירים לכם להחליט מה בני יהודה הנוכחית מייצגת בשבילם", סיכמו חברי הארגון בהודעתם. כידוע, לאחרונה עשרות אוהדי בני יהודה הגיעו למשחקיה של הפועל כפר שלם וניסו לסייע לה להעפיל מליגה א' בטענה שזו קבוצה שהם מרגישים אליה יותר מחוברים בימים אלו מאשר קבוצתם האהודה שלטענתם איבדה את דרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully