וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הודיעה שגידי קאניוק סיכם לשנתיים, אך סוכנו מכחיש

עודכן לאחרונה: 18.5.2022 / 20:39

הקבוצה הודיעה שהקשר ישוב אליה אחרי קדנציה מוצלחת ב-2019/20, אבל בסביבת השחקן הבהירו: "מתקיים מו"מ, אבל אין סיכום". ניסיון לצרף גם את ירדן כהן ממכבי פתח תקוה

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה הודיעה היום (רביעי) על כך שהקשר גידי קאניוק הפך להחתמה הראשונה שלה לקראת העונה הבאה, אבל בסביבתו מכחישים זאת בתוקף ומבהירים שבשלב זה שום דבר לא סוכם.

האדומים בישרו על צירופו של גידי קאניוק בן ה-29 והודיעו שהוא חוזר לקבוצה אחרי ששיחק במדיה ב-2019/20, אז כבש ארבעה שערים והוסיף חמישה בישולים ב-28 הופעות, אבל מסתבר שהקשר גם מנהל במקביל מגעים עם קבוצה תאילנדית והוא לא שולל להישאר במזרח לעונה נוספת. כידוע, בעונה החולפת שיחק קאניוק בצ'ונבורי התאילנדית.

שחקן הפועל חיפה גידי קאניוק. אדריאן הרבשטיין
חוזר לאדום-שחור? קאניוק/אדריאן הרבשטיין

סוכנו של גידי קאניוק, גלעד קצב, הבהיר שאכן מתקיים מו"מ עם הפועל חיפה, אולם גם עמד על כך שאין סיכום או משהו קרוב לכך. בסביבת השחקן גם אישרו שהשחקן מנהל מו"מ עם מתקדם עם קבוצה מהליגה התאילנדית ושזו הצעה נוספת שיש לו מלבד האפשרות לחזור להפועל חיפה בחוזה לשנתיים, ושעל כן שהוא צריך לבחון את שתי האופציות ורק אז יחליט סופית.

בהודעתה של הפועל חיפה הגדיל לעשות הבעלים יואב כץ שאמר: "אנחנו שמחים להחזיר אלינו את גידי קאניוק. אין לי ספק שהקדנציה השנייה שלו תהיה לא פחות מוצלחת מהראשונה".

אם ישוב לכרמל, קאניוק יצטרף לניר קלינגר, שייאמן את הפועל חיפה בעונה הבאה אחרי שהאדומים הודיעו על כך מיד עם סיום המשחק האחרון של העונה בשבת. מלבד קאניוק, בהפועל חיפה מנסים להחתים גם את מגן מכבי פתח תקוה, ירדן כהן שכמובן קלינגר היה מאמנו במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully