וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס לא צפוי להמשיך בבני סכנין, אבוקסיס ובלבול מועמדים

17.5.2022 / 20:59

למאמן טרם הוצע להאריך את חוזהו והוא לא אמור להישאר, שני האקסים כבר סומנו וגם שמו של אלישע לוי עלה. הפועל חדרה ממתינה להתפתחויות

אוהדי מכבי חיפה מחוץ לאוטובוס של השחקנים אחרי ביטול המשחק נגד בני סכנין/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הפועל חדרה מעוניינת בחיים סילבס בתור מאמנה בעונה הבאה וכבר העבירה לו את המסר, גם בידיעה שספק גדול אם יישאר בבני סכנין בעונה הבאה.

סילבס רושם עונה מצוינת מאז שמונה למאמן בני סכנין במקומו של שרון מימר ותחתיו הצליחה הקבוצה להישאר במאבק על המקום הרביעי עד השבוע - חלום שכנראה נגדע בעקבות ההפסד הטכני הצפוי כתוצאה מהמשחק נגד מכבי חיפה שבוטל - אולם עדיין לא קיבל הצעה מסכנין להאריך את חוזהו, מה שגרם לאנשי חדרה לסמן אותו כמועמד המוביל לתפקיד ולפעול כעת בניסיון לצירופו עם סיום משימותיה של בני סכנין לעונה.

חיים סילבס, מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
לא צפוי להמשיך בסכנין וכבר סומן בחדרה. סילבס/מאור אלקסלסי

הפועל חדרה נענתה אתמול לבקשתו של ניר ברקוביץ', שלאחר החתימה הרשמית בכל זאת ביקש להשתחרר מהחוזה בטענה שהוא לא מצטרף למועדון בלב שלם, והיא מכוונת כעת למינויו של סילבס שבוודאי שאחרי הפארסה אמש ספק גדול אם ימשיך בסכנין.

בבני סכנין סימנו את יוסי אבוקסיס ומרקו בלבול כמועמדים המובילים להתמנות לתפקיד אחרי הקדנציות המוצלחות שלהם במועדון, אבל ישנם מכשולים שבשלב זה מקשים על האפשרות. בסכנין מוכנים להציע לאבוקסיס חוזה לשנתיים בניסיון לצרפו לאור שכרו הגבוה בחוזה הקיים בבני יהודה, בעוד מול בלבול המכשול נוגע לצוות הרחב שהוא רוצה שיגיע עמו למועדון ועלותו גבוהה. כך או אחרת, מדובר בשני המועמדים המובילים לאימון סכנין כשגם שמו של אלישע לוי עלה, כך שסילבס צפוי לעזוב וייתכן שחדרה תהיה קבוצתו הבאה.

מי יהיה מלך השערים בתום הפלייאוף?

עומר אצילי
ערן זהבי
יון ניקולאסקו
ג'ורג'ה יובאנוביץ'
דנילו אספרייה
1836 משתתפים

מי זה

ברדה הנגלאנד
הנינג ברג
ארלאנד יונסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully