וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לקבוצת נעוריו? הפועל חיפה מעוניינת להחזיר את מקסים פלקושצ'נקו

17.5.2022 / 19:19

הקשר ששייך למכבי חיפה מסיים חוזה בקיץ ולא צפוי להישאר אצל הירוקים. בקבוצה בה הוא גדל רוצים לראות אותו בחזרה באדום

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה מעוניינת להחזיר את מקסים פלקושצ'נקו לשורותיה. הקשר שמושאל להפועל חדרה ומסיים הקיץ את חוזהו במכבי חיפה, לא ימשיך להיות שייך לאלופה שלא תממש את האופציה, ויהפוך לשחקן חופשי. בהפועל חיפה כבר שלחו מסרים לפלקושצ'נקו על הרצון לראות אותו חוזר לקבוצת נעוריו, ונראה שאם השחקן יישאר בליגת העל, ישנם סיכויים גבוהים מאוד שאכן יחתום ויחזור לקדנציה שנייה במועדון.

פלקושצ'נקו עצמו מכוון לצאת לחו"ל ומנסה למצוא אופציות בגזרה זו, אך גורמים המעורים בפרטים טענו שאם הקשר לא ימצא קבוצה בחו"ל, הוא ייכנס למשא ומתן מהיר עם הפועל חיפה, לה הוא נותן עדיפות בישראל. בכל מקרה, הוא לא ימשיך בהפועל חדרה.

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חיפה חוגג. ברני ארדוב
יחזור לצד האדום של הכרמל? פלקושצ'נקו במדי הפועל חיפה/ברני ארדוב

מלבד פלקושצ'נקו, בהפועל חיפה רוצים להתחזק בלא מעט עמדות אחרות, כאשר המאמן החדש-ישן ניר קלינגר מעוניין במושאלים ממכבי תל אביב. לאחר שהצהובים ימנו מאמן יתברר מי מהשחקנים יישאר בסגל ומי ייצא להשאלה, כשעל הפרק שמות כמו נדב נידם, גיא מזרחי, עידו שחר ואדוארדו גררו.

כמו כן, בקבוצה רוצים שלירן סרדל ימשיך, אך זה בונה על מעבר לקבוצה גדולה או לחו"ל. במקביל, הבעלים יואב כץ ממשיך בשיחות עם גבריאל תמאש שהביע נכונות לחזור, ומי שיחליט בנושא הוא קלינגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully