וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמורת מיליון שקל: איתמר שבירו נרכש על ידי עירוני קרית שמונה

15.5.2022 / 11:22

לאחר שכבש 15 שערים בליגה, איזי שרצקי מימש את האופציה והשלים את צירופו של החלוץ שהושאל מהפועל באר שבע. נידם צפוי להישאר גם בעונה הבאה

תקציר: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 3:3/ספורט1

אחרי תקופה ארוכה שבעירוני קרית שמונה הבהירו שבכוונתם לממש את האופציה על החלוץ איתמר שבירו ולרכוש אותו מהפועל באר שבע תמורת מיליון שקלים, הבוקר (ראשון) זה הפך לרשמי.

"עירוני קרית שמונה הודיעה הבוקר לקבוצת הפועל באר שבע על מימוש האופציה שעמדה לזכות המועדון עבור השחקן איתמר שבירו", נכתב בהודעה רשמית לתקשורת.

איתמר שבירו, חלוץ עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
האופציה מומשה על ידי קרית שמונה. שבירו/מאור אלקסלסי

אחרי שבעונה שעברה שבירו הבקיע שלושה שערים בלבד לזכות הפועל באר שבע, הוא הצטרף בקיץ בהשאלה מהפועל באר שבע, כאמור עם אופציה לרכוש אותו תמורת כמיליון שקלים. שבירו אמור להוביל את החוד של הצפוניים בעונה הבאה, כאשר המטרה של ראשי הקבוצה היא להשאיר את מרבית הסגל הקיים.

שבירו סיים את עונת 2021/22 עם 15 שערי ליגה בקרית שמונה ורשם סיום עונה מרשים למדי, כשהבקיע בכל שבעת מחזורי הפלייאוף התחתון. כרגע הוא סגן מלך שערי ליגת העל ביחד עם דין דוד, כאשר רק עומר אצילי מעליהם עם 19 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נדב נידם, קשר עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
מעריכים שהוא יישאר גם בעונה הבאה. נידם/מאור אלקסלסי

ועוד במועדון, בקרית שמונה מחכים לתשובה סופית בנוגע לנדב נידם וגיא מזרחי כשהרצון הוא לשאול אותם לעונה נוספת ממכבי תל אביב. ההערכה היא שהצהובים ישאילו את נידם, כשבנוגע לגיא מזרחי עדיין לא ברור מה הצהובים יחליטו. בכל מקרה החלטה צפויה להתקבל במכבי תל אביב רק לאחר מינוי מאמן. כמו כן, בקרית שמונה נמצאים במגעים מול כמה זרים במטה להנחית שניים מהם בקבוצה.

מי שנפרד אתמול מהמועדון הוא המאמן סלובודן דראפיץ' שזכה למחמאות מכל אנשי הקבוצה. דראפיץ' רשם עונה מצויינת מבחינתו, כאשר לקח את הקבוצה מתחת לקו האדום וסיים איתה במקום השביעי וללא שום הפסד במשחקי הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully