וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "גם אם לא אגיד לשחקנים כלום, הם מבינים את חשיבות המשחק"

15.5.2022 / 16:30

מאמן הפועל תל אביב לקראת הקרב על המקום הרביעי מול מכבי נתניה, שם גנדלמן יפתח כמגן שמאלי (שני, 20:30 בספורט1)

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

מכבי נתניה

הצהובים-שחורים, שנלחמים על המקום הרביעי והכרטיס לאירופה, יודעים שניצחון יקרב אותם מאוד אל המטרה. נתניה נמצאת בתקופה מצוינת וניצחה בשלושה מתוך ארבעת משחקיה האחרונים. במועדון מצפים לקהל גדול של עשרת אלפים צופים צהובים ביציעים בעקבות קצב מכירה ער מאוד של כרטיסים בשבוע האחרון.

המאמן בני לם יחסר את פארפה גיאגון וזלאטן שחוביץ' המוצהבים, כאשר עומרי גנדלמן צפוי לפתוח כמגן שמאלי. שי קונסטנטין וכרם ג'אבר מתחרים על עמדת המגן הימני. בוריס אינו צפוי לפתוח לצד עדן קארצב ואביב אברהם בקישור. בחלק הקדמי מובטח מקומם של איגור זלאטנוביץ' ופטריק טוואמסי.

הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, עומרי גנדלמן, עדן קארצב, בוריס אינו, אביב אברהם, אמיר ברקוביץ', איגור זלטאנוביץ', פטריק טוואמסי.

שחקן מכבי נתניה עדן קארצב. ברני ארדוב
ניצחון יקרב אותם מאוד על המטרה הסופית. קארצב/ברני ארדוב

הפועל תל אביב

האדומים קיבלו את האישור להשתתף באירופה בעונה הבאה, וכעת כל שנותר להם לעשות הוא לסיים במקום הרביעי. ניצחון מחר (שני, 20:30 בספורט1) על מכבי נתניה יקרב אותם משמעותית למטרה זו. שלומי אזולאי החלוץ החלים מפציעה ונמצא בספק, דורון ליידנר ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים, בעוד גם יואב תומר הפצוע לא ייכלל בסגל להתמודדות.

המאמן קובי רפואה אמר לקראת המשחק: "שמחים מההודעה על אירופה, מועדון בסדר גודל כזה צריך להתמודד כל שנה על אירופה. אין תירוצים, נשארו שני מחזורים וכל מי שנמצא פה מבין מה זה המועדון הזה ומבין את החשיבות, גם אם לא אגיד להם שום דבר, השחקנים יודעים את זה. מכבי נתניה קבוצה מצוינת, לא יכולים להקל ראש, בטח כשהם משחקים בבית שלהם. יודעים מה הדברים הטובים שלהם, גם לנו יש דברים טובים ונגיע בשיא המוכנות".

שלומי אזולאי הקשר הוסיף: "מתחילת הפלייאוף המטרה הייתה לסיים במקום הרביעי, היה עניין של האישור מאופ"א ושמח שההנהלה עשתה את מה שאפשר, עכשיו המשימה היא של השחקנים להביא את הקבוצה לאירופה. נתניה קבוצה טובה, כולם רואים את זה כל השנה, הם ניצחו את הקבוצות הכי גדולות, מאמין שיהיה משחק קשה ושקול".

בנוגע לשיפור ביכולת לקראת סיום העונה אמר אזולאי: "מרגיש הרבה יותר טוב בתקופה האחרונה, מקבל קרדיט גם מהצוות. הייתה תקופה לא פשוטה גם בגלל פציעות וגם באשמתי, שמח שזה מאחוריי ושמח לסיים את העונה בצורה טובה".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, אדי גוטליב, סתיו למקין, אלון אזוגי, שי אליאס, דן איינבינדר, שלומי אזולאי, אושר דוידה, פרדי פלומן, עומר סניור.

עוד בוואלה

הפועל תל אביב קיבלה אישור להשתתף באירופה בעונה הבאה

לכתבה המלאה
יואב תומר, שלומי אזולאי, שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
התקופה הקשה מאחוריו. אזולאי/קובי אליהו

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-138 מפגשים בליגה הבכירה: 46:58 להפועל תל אביב בניצחונות ועוד 34 תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב לא הפסידה למכבי נתניה בשמונת המפגשים האחרונים בכל המסגרות (חמישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). הניצחון האחרון של נתניה היה 0:4 בדצמבר 2019 בליגה, עם צמד של גיא מלמד ושערים של גבי קניקובסקי ויונס מלדה.

* מכבי נתניה בלתי מנוצחת ב-11 משחקי הבית האחרונים שלה. זה הרצף הכי טוב מאז 17 המשחקים בעונת 2002/03, אז כלל לא הפסידה כמארחת (11 ניצחונות ושש תוצאות תיקו).

* הפועל תל אביב הבקיעה העונה 11 שערים בלבד במהלך המחצית הראשונה (רק שתי הירושלמיות כבשו פחות), לעומת 33 שערים במחצית השנייה. פי שלושה.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: נתניה
קהל: 10772

במחזור האחרון בפלייאוף העליון (שבת, 20:30):

הפועל תל אביב - מכבי תל אביב
הפועל באר שבע - בני סכנין
מכבי חיפה - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully