וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ שוחח עם גבריאל תמאש על האפשרות שיחזור לעונת פרישה

13.5.2022 / 17:05

קאמבק מפתיע? הבלם שכבר חגג 38 והודיע שתלה את הנעליים, עשוי לחזור לקדנציה שנייה בהפועל חיפה. הבעלים אישר לוואלה! ספורט: "אם הוא בכושר, זה בהחלט יכול לצאת לפועל". על עזיבת המנכ"ל אמר כץ: "הוא רצה להחליט הכול, ושאני אמשיך לשלם מיליונים"

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 2:1/ספורט1

קאמבק מפתיע מתבשל? יואב כץ שוחח בימים האחרונים עם גבריאל תמאש על האפשרות שיגיע לעונת פרישה בהפועל חיפה. תמאש בן ה-38 אמנם הודיע ביוני האחרון על פרישה ומונה לנשיא הקבוצה הרומנית וולונטאר, אבל רוצה בכל זאת לחזור לעונה אחרונה בקריירה והבהיר שהוא בכושר טוב מאוד.

כץ לא פוסל את האפשרות שהבלם הרומני יחתום בקבוצה. הבעלים משוחח עם תמאש לעיתים קרובות ובשיחות האחרונות ביניהם, עלתה האפשרות הזו. כץ אישר לוואלה! ספורט את הפרטים ואמר: "אני מדבר עם תמאש. אם הוא בכושר, זה בהחלט משהו שיכול לצאת לפועל. נצטרך לראות". גם בסביבתו של הבלם אישרו את הדברים וסיפרו שהוא מעוניין מאוד במהלך.

גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוב בישראל? תמאש/אדריאן הרבשטיין

תמאש זכור כאחד הזרים הצבעוניים שנחתו בישראל במילניום הנוכחי. הוא לבש את המדים של הפועל חיפה בין 2017 ל-2019, זכה עם הקבוצה בגביע המדינה ב-2018 ובאלוף האלופים באותה שנה, אבל עזב את ישראל בנסיבות קצת פחות משמחות, אחרי שנתפס על נהיגה במהירות מופרזת כשהיה שרוי בגילופין. בינואר 2020 הוא הורשע בבית משפט השלום לענייני תעבורה, ונגזרו עליו 36 חודשי שלילה וקנס של 2,000 שקלים.

עוד לפני תמאש, בחיפה צריכים להחתים מאמן וכעת נותר ואקום גם בעמדת המנכ"ל, אחרי שרובי רגב ביקש לעזוב מיידית את התפקיד. כץ אמר על ההחלטה של רגב: "הוא רוצה להחליט הכל ולזמן ארוך, ושאני אמשיך לשלם 3 מיליון דולר כל עונה. חבל שהוא החליט ככה".

מי שימלא את מקומו של רגב הוא איתי רק. גם אורן שטרלינג שנמצא בחופשה כפויה מסייע לכץ בנושאים הקשורים למועדון, לבקשתו של הבעלים. לבקשת כץ בנושאים הקשורים למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully