וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג החליט: פירוק בית"ר ירושלים לא על הפרק

12.5.2022 / 7:10

הבעלים הבהיר לנאמן יצחק יונגר כי הקבוצה תפעל על פי הכנסותיה עד שיקבל תמורה עבורה ותכין תוכנית רב שנתית לכיסוי הגירעון. שחקנים טוענים: "אם לא יקרו דברים מהר, לא תישאר קבוצה"

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 2:1/ספורט1

בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, הבהיר לנאמן יצחק יונגר כי ישנן אך ורק שתי אפשרויות לקראת העונה הבאה - האחת היא מכירה בה יקבל תמורה עבור הקבוצה, והשניה היא ניהולה בתקציב מינימום. למעשה, האפשרות ללכת לפירוק לא על הפרק מבחינת הבעלים .

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
תקציב מינימום בהתאם להכנסות. חוגג/דני מרון

לבית"ר ירושלים גירעון של מעל 27 מיליון שקלים וגם אם יונגר יציג תוכנית למספר שנים, חוגג יצטרך להעביר בעונה הבאה לפחות 10 מיליון ש"ח כדי להעביר את הקבוצה בבקרת התקציבים, שעדיין לא ברורה מידת הקשיחות שתופעל מצידה.

הבעלים מעביר לאחרונה מסרים סותרים, כאשר מצד אחד הוא משדר כי הוא רוצה למכור את הקבוצה, ומנגד, לא בטוח שבמכלול האינטרסים שלו ואולי גם כתב אישום בקרוב, האחיזה בבית"ר לא תתאים לו. בכל מקרה, כל עוד ישנו אי ודאות, גם שחקנים בעלי חוזים בודקים אופציות ולא מוכנים להיכנס לסיטואציה דומה לזאת שעברו השנה.

"יש רצון של כולם להישאר ביחד ולהמשיך את מה שהתחלנו עם אבוקסיס", הודו שחקנים בבית"ר ירושלים, אבל אם לא יקרו דברים מהר לא תישאר קבוצה, הרוב לא חתומים ואלה שכן גם לא יחכו ויבקשו לעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully