וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פגישה מכרעת: מרבית הנושאים בין דראפיץ' להפועל חיפה סוכמו

11.5.2022 / 15:56

הפער בנוגע לשכר הצטמצם, כאשר המאמן מוכן לבוא לקראת המועדון אך מתעקש לצרף לצוות את מאמן הכושר יניב מדר. בקבוצה מחכים לסיים את העונה: "לא הייתה מוצלחת בלשון המעטה"

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 2:1/ספורט1

התקרבות נוספת בין סלובודן דראפיץ' להפועל חיפה, כאשר היום (רביעי) תתקיים שיחה נוספת שאמורה להכריע האם המאמן יחתום במועדון לשנתיים הקרובות. בין הצדדים יש הסכמות על מרבית הנושאים וכן הפער המרכזי בנוגע לשכרו של המאמן הצטמצם משמעותית. עם זאת, כלקח מהשבוע שעבר אז דראפיץ' כבר סיכם את מרבית פרטיו אך לאחר מכן חלה התרחקות, בחיפה וכן בסביבתו של המאמן לא ממהרים לברך והשיחה היום אמורה להיות מכרעת. לצד המשכורת, המכשול העיקרי הוא הדרישה של דראפיץ' לצרף את מאמן הכושר יניב מדר לצוות הקיים. בחיפה יחכו לאישור של כץ ואם הוא אכן יאשר עושה רושם שדראפיץ' יתמנה לתפקיד.

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
הפגישה הקרובה תוביל לסיכום? דראפיץ'/ברני ארדוב

מי שמנהל עבור דראפיץ' את המגעים הוא סוכנו שמעון אבוחצירא. דראפיץ מבוקש מאוד על ידי חיפה והמחלוקת העיקרית היא בנוגע לשכרו כאשר המאמן מוכן לבוא לקראת המועדון, כך לפי גורמים בחיפה המעורים בפרטים. במועדון מקווים שיואב כץ יסגור את הפרטים מהר וזאת על מנת שיהיה אפשר להתחיל לבנות את הקבוצה כשלא מעט שאלות לגבי הסגל בעונה הבאה עדיין פתוחות.

במקביל, בקבוצה יסיימו את העונה ביום שבת מול הפועל נוף הגליל. "כולם כבר מחכים האמת לסיים את העונה הזו", אמר שחקן בקבוצה, "היא לא הייתה מוצלחת בלשון המעטה וכולם כבר רוצים לסיים עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully