וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על כץ שעזב מבלי למנות מאמן, הוכנבוים מועמד למנהל טכני

9.5.2022 / 11:50

בהפועל חיפה ביקרו את הבעלים שחזר לארצות הברית לפני שהחתים מחליף לאלישע לוי. מאמן הפועל כפר סבא עשוי לקבל תפקיד שלא יכלול מעורבות בקבוצה הבוגרת

סוגיית זהותו של המאמן בעונה הבאה ממשיכה להעסיק את אנשי הפועל חיפה והבעלים יואב כץ, שכבר טס בחזרה לארצות הברית במהלך סוף השבוע מבלי שמצא את המחליף לאלישע לוי על הקווים, דבר שעורר ביקורות ביקורות הן בקרב המועמדים לתפקיד והן בסביבת המועדון.

בחיפה קיוו שכץ יחתים מאמן כדי שיהיה ניתן להתחיל בהכנות לעונה הבאה, אלא שהבעלים כבר בוושינגטון וימשיך לנהל את המגעים משם. אחד הנושאים בהם הוא יצטרך להכריע נוגע לזהות המנהל הטכני: בזמן שהותו בארץ נפגש כץ עם מאמן הפועל כפר סבא ירון הוכנבוים והציע לו את משרת המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אלא שהוכנבוים מעוניין בתפקיד רחב יותר, שיכלול ניהול טכני של המועדון כולו ובין היתר גם מחלקת סקאוטינג ומעורבות בהחלטות על מבנה המועדון, בעוד הסמכות המקצועית בנוגע לקבוצה הבוגרת תישאר אצל המאמן העתידי.

מאמן הפועל כפר סבא ירון הוכנבוים. מאור אלקסלסי
ימונה למנהל טכני? ירון הוכנבוים/מאור אלקסלסי

כץ, כפי שנכתב בימים האחרונים, סימן ארבעה מועמדים עיקריים: מרקו בלבול, סלובודן דראפיץ', חיים סילבס ותומר קשטן, כאשר גורמים בסביבת הפועל חיפה העריכו שהבעלים ישוחח גם עם שי ברדה, שירד אמש לליגה הלאומית עם הפועל נוף הגליל. במקביל, בקבוצה יצטרכו להחליט גם בנוגע לעתידם של שחקנים רבים בסגל הנוכחי, אך רק לאחר שימונה מאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully