וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט אסר על חשיפת שמו של כדורגלן העבר החשוד באונס

8.5.2022 / 8:05

המתלוננת חשפה בריאיון ב-N12 שהחשוד הוא בן דודה ושהמקרה אירע במרץ 2015: "זרק אותי על המיטה, הוריד לי את המכנסיים". עורכי דינו: "ההחלטה לאסור את פרסום שמו היא הוכחה לחפותו", המקום הכי חם בגיהנום: "מצער שבית המשפט נתפס לתקלה טכנית ולא דן במהות הבקשה"

בית המשפט המחוזי החליט היום (ראשון) להשאיר על כנו את צו איסור הפרסום של שמו של כדורגלן העבר, כוכב גדול בשנות התשעים, שחשוד באונס של בת דודתו לפני כשבע שנים. הפרשה נחשפה לפני כמה חודשים, אבל על שמו של החשוד הוטל צו איסור פרסום. אמש פורסם ריאיון של המתלוננת ב-N12 ובו היא סיפרה בין היתר על החשוד: "הוא הכבוד של המשפחה, הגאווה, מאוד התגאיתי להיות בת דודה שלו. מאוד הייתי גאה בו, מאוד. הוא הכוכב של המשפחה".

רויטל חובל והמקום הכי חם בגיהינום, שהגישו את הבקשה לפרסם את שמו, מסרו: "מצער שבית המשפט נתפס לתקלה טכנית ולא דן במהות הבקשה שעניינה איפה ואיפה בצווי איסור פרסום על שמות של חשודים באונס. לשיטתנו, אין כל הצדקה למתן צו איסור פרסום במקרה זה, יהיה מעמדו רם של החשוד אשר יהיה וחבל שהשופט עוסק בתפל ולא בעיקר".

עורכי הדין של החשוד, משה גלעד ורינת גלעד פרל מסרו: "בית המשפט המחוזי אסר לפרסם את שמו של מרשנו והדבר אומר דרשני ביתר שאת. מדובר בעלילת שווא המיועדת לפגוע במרשנו עקב סכסוכיה של המתלוננת ובן זוגה עם מרשנו. ברשותנו וברשות הפרקליטות חומרים רבים המעידים על חוסר אמינות מוחלט של המתלוננת. אנחנו משוכנעים שמרשנו חף מפשע. עובדה היא שאחיה קצין משטרה לא מאמין לה וזה רק קצה הקרחון לגבי השקר הגס. עכשיו שבית המשפט המחוזי דחה את הערעור על איסור הפרסום ואסר לפרסם זאת הוכחה ניצחת לחפותו המלאה".

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בריאיון ב-N12 הוסיפה המתלוננת: "ב-3 במרץ 2015 יצאתי איתו לבילוי בבר בתל אביב, ושתיתי. כל מי שמכיר אותי יודע שאני מכוס-שתיים גג, שיכורה. סיימנו את הערב ונכנסנו לאוטו, הוא הקפיץ אותי כי זו הייתה הליכה. והוא פשוט העמיד את האוטו, הרים את הבלם, ואמר לי 'עולים'.

"אמרתי לו 'למה? יש לך נסיעה, אתה צריך לנסוע לצפון', הוא ענה לי 'לא, לא, נעלה רגע'. אמרת לעצמי 'לא יודעת, אולי יש לו פיפי'. כבר פה זה הביך אותי, פה הרגשתי כיווץ.

"גרתי קומה רביעית בלי מעלית. אני זוכרת שפתחתי את הדלת ואמרתי לו 'יש לך נסיעה' ואז הוא פשוט הוביל אותי לחדר, זרק אותי על המיטה, הוריד לי את המכנסיים. אמרתי לו: 'די, זה לא נעים לי'. דחפתי אותו, הוא היה עליי והוא הלך.

"למחרת בבוקר התקלחתי המון זמן, ומבחינתי אחרי המקלחת זה לא קרה. מחקתי את זה, מחקתי את זה מהסיסטם. התנתקתי מזה. מאז לא יצאתי לבלות איתו לעולם, ולא הייתי איתו לבד. פגשתי אותו רק בשמחות ובלוויות. כשראיתי אותו באירועים משפחתיים כאילו כלום לא קרה מבחינתי. מחקתי את זה.

"אבל החלטתי שאני לא שותקת יותר. הרגשתי שדי, אני משחררת, בא לי לשאוג. תביאו לי מגפון כדי להוציא את כל הקיא שיש לי בגוף. ופשוט הוצאתי. הוצאתי הכול, סיפרתי".

  • עוד באותו נושא:
  • חשד לאונס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully