וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזה לשחקן פריז סן ז'רמן, שכב עם דוגמנית - ונשפט לשני חודשי מאסר

3.5.2022 / 13:14

סיפור משונה בצרפת: גבר בן 28 הציג את עצמו ככוכב קבוצת הנוער של המועדון, קיבל בחינם חדר VIP במלון מפואר והונה צעירה שהייתה משוכנעת שהוא כדורגלן. התרמית התגלתה בזכות תושייה של פקיד הקבלה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 3.5/ספורט1

יש מי שחולם להפוך לכדורגלן בכיר, ויש מי שפשוט מציג את עצמו ככזה: בית המשפט בפריז גזר היום (שלישי) עונש של שני חודשי מאסר על צעיר בן 28, שהתחזה לשחקן של פריז סן ז'רמן וניצל זאת כדי לקבל טובות הנאה ומין.

כתב האישום מגולל כיצד בדצמבר 2021, אותו צעיר גילה כי קבוצת הנוער של פריז סן ז'רמן הגיעה לעיר ליזייה והחליט לבצע מעשה נוכלות. הוא התקשר למלון בו שוכנה הקבוצה, הציג את עצמו ככוכב מחלקת הנוער של פ.ס.ז', וקנה את אמונו של פקיד הקבלה, ששריין עבורו חדר VIP משודרג - וחייב את כרטיס האשראי של אחראי הלוגיסיטיקה של פ.ס.ז'.

כפיות. ShutterStock
"הפרצוף הנערי" הצליח להתל בכולם/ShutterStock

הנוכל השפל נהנה במשך מספר ימים מכל השפע שהיה למלון להציע, כולל אירוח בפנסיון מלא ומסאז'ים מפנקים. לאחר שקבוצת הנוער של פ.ס.ז' עזבה, ביקש הצעיר להישאר בחדרו לכמה ימים נוספים. במהלך הימים הללו הוא אף הצליח להתל בדוגמנית צעירה ולשכנע אותה לקיים איתו יחסי מין, תוך שהוא מציג את עצמו שוב כמי שמסומן ככוכב כדורגל עתידי.

בכתב האישום מתואר הצעיר כ"בעל חזות של נער", מה שבוודאי סייע לו לבנות את סיפור הכיסוי. בסופו של דבר, התרמית התגלתה כשהנוכל עזב את המלון והשאיר לפקיד הקבלה מספר טלפון (מפוברק, כמובן) של הסוכן המומצא שלו, שאמור היה להסדיר את התשלום על השהות הנוספת שלו בחדר המפנק. פקיד הקבלה הרגיש שההתנהלות של ה"כדורגלן" משונה, ומיד פנה למשטרה.

שחקני פריז סן ז'רמן, ליאונל מסי, קיליאן אמבפה. רויטרס
שקר אחד חשף את התרמית. שחקני פ.ס.ז'/רויטרס

כעבור זמן קצר נחשפה זהותו האמיתית של הנוכל, מספר הטלפון שמסר התברר כמובן כלא פעיל, והוא נעצר. הבוקר, כאמור, נקצב עונשו והוא ייכלא למשך חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully