וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה חנכה את מסדרון התהילה: "רוצים לייצר עוד תמונות"

2.5.2022 / 16:50

רגעי השיא של המועדון יוצגו מעתה בסמוך לחדר ההלבשה של האדומים שחורים. וגם: יואב כץ ודראפיץ' ייפגשו לסגירת פרטים אחרונים

השקת מסדרון התהילה של הפועל חיפה/צלם: שלומי גבאי (סטילס + וידאו) עריכת וידאו: עמית שמחה

הפועל חיפה חנכה היום (שני) את מסדרון התהילה של המועדון באצטדיון סמי עופר, בו מוצגות תמונות היסטוריות וגם עכשוויות מרגעי השיא של האדומים-שחורים. המסדרון נמצא בסמוך לחדר ההלבשה של הקבוצה באצטדיון ובו ניתן למצוא תמונות מעונת האליפות היחידה, הזכיות בגביע המדינה ובאלוף האלופים.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ דיבר לפני גזירת הסרט ובישר כי במועדון עובדים בשיתוף פעולה על הקמת מוזיאון, לכן סיפר כי הפועל חיפה תשיק ספר ותפיק סרט על תולדות המועדון. "זה יום חשוב ומרגש", סיפר כץ, "זה מהלך שנועד לשמר את ההיסטוריה ולהחזיר אוהדים. נוסיף לקיר את הרגעים שעוד יבואו". באירוע נכחו גם שחקני הקבוצה בהווה, לירן סרדל, אלון תורג'מן וגל אראל, ושחקני עבר גדולים כדוגמת אלי לוונטל, ויקטור יאנג, גליל גלסברג ואחרים.

"תמונה של סרדל שווה חמש שלנו", צחק אראל בנוגע לקירות המסדרון, ואלון תורג'מן הוסיף: "לא כל יום חונכים דבר כזה, חשוב לדעת את ההיסטוריה. אנחנו רוצים לייצר עוד תמונות שיופיעו על הקיר הזה. המטרה היא להמשיך אותו ואולי גם להגיע לצד השני".

מסדרון התהילה של הפועל חיפה. שלומי גבאי
רגעי השיא של הפועל חיפה. מסדרון התהילה החדש/שלומי גבאי
מסדרון התהילה של הפועל חיפה. שלומי גבאי
מזכרת מעונת האליפות בסמוך לחדר ההלבשה/שלומי גבאי
הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ. שלומי גבאי
פגישה נוספת עם דראפיץ'. יואב כץ/שלומי גבאי

בעניין אחר, הערב תתקיים פגישה פיזית בין יואב כץ לסלובודן דראפיץ', על מנת לסגור את הפרטים האחרונים לקראת מינויו של האחרון למאמן הקבוצה החל מהעונה הבאה. כזכור, השניים סיכמו את מרבית התנאים וההערכה היא שדראפיץ' יחתום על חוזה לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully