וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול מתרחק? יואב כץ עם רמז עבה בנוגע למו"מ עם המאמן

1.5.2022 / 8:05

הבעלים של הפועל חיפה: "אנחנו פוגשים מאמנים, אבל לחלקם דרישות שאנחנו לא יכולים לעבוד איתן". כף הוסיף שהמועדון צפוי לממש את האופציות על אנתוני ואוז'בולט

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

הפועל חיפה רשמה אתמול (שבת) הפסד נוסף, הפעם 2:0 להפועל ירושלים, ונראה שבמועדון רק מחכים לסיום העונה. הבעלים יואב כץ ממשיך לעסוק בהחתמת מאמן לעונה הבאה וכרגע נראה שהוא עדיין לא קרוב לסגור את הנושא.

מרקו בלבול נחשב למועמד המוביל בעיני גורמים רבים במועדון, אבל עושה רושם שאם לא יתפשר על נושא הצוות הרחב שהוא רוצה סביבו, כץ יסרב להחתימו. הבעלים אף רמז במסיבת העיתונאים אחרי המשחק אתמול: "אנחנו פוגשים מאמנים, אבל לחלקם דרישות שאנחנו לא יכולים לעבוד איתן. אנחנו מחפשים מאמן שיעבוד ויתאים עצמו לקבוצה והקבוצה תתאים עצמה אליו".

בחיפה רוצים גם את סלובודן דראפיץ', אבל הוא ממתין להתפתחויות בהפועל באר שבע. גם פטריק ואן לוון ותומר קשטן מועמדים, כשלא מן הנמנע שכץ יפגוש מאמנים נוספים.

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
עדיין לא סגר עם מאמן. כץ/מאור אלקסלסי

בהפועל חיפה נוטים לממש את האופציה על הבלם הניגרי איזוצ'וקוו אנתוני. כץ אמר אמש לגביו ולגבי אלן אוז'בולט: "אנחנו רוצים להמשיך איתם. עם אחד מהם נממש את האופציה ב-100 אחוז והשני ב-99 אחוז".

בעניין אחר, במועדון חגגו את הניצחון של קבוצת הנוער על הפועל נוף הגליל שקידם מאוד את האדומים במאבק על העלייה לליגה העל. למשחק של הנוער הגיעו כ-1,000 אוהדים של הקבוצה, בעוד שלמשחק של קבוצת הבוגרים כמה שעות לאחר מכן, הגיעו רק כמה מאות.

עוד בוואלה!

בדרך להישארות: הפועל ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה

היום התראיין כץ לרדיו צפון ואמר: "לפני שבוע לצערי הפסדנו מול קרית שמונה והיו חמישה או שישה אוהדים, שהם לא באמת אוהדים אלא פושעים עם עבר פלילי, אשר ניסו לתקוף אותי. הצלחתי להיכנס למכונית ולנסוע מהר מאוד, אבל ביום שאחרי הם שוב ניסו לתקוף אותי בכניסה למלון ושוב הצלחתי להיכנס לרכב ולהימלט. אני לא מאחל את זה לאף אחד. אני לא מוצא שום סיבה לאיים עליי - הרי אלה לא אנשים שבאים ואומרים שהם חושבים שאני עושה איזושהי שגיאה, אלה ממש פושעים. אם לא נילחם בהם ונעצור אותם, הם יהרסו לנו את הספורט".

בהמשך, עוד אמר: "99% מהאוהדים מודים לי על כך שכבר 18 שנים אני מחזיק את הקבוצה, כי בלעדיי לא הייתה הפועל חיפה - אני לא אתן לפושעים לקבוע את סדר היום שלי, אשאר בקבוצה גם בשנה הבאה". על עמר שטרלינג, מנכ"ל הקבוצה אשר נמצא בחופשה לאחר שקיבל תלונה על מעשים מגונים, אמר: "הוא לא מגיע לאימונים, אבל עוזר לי במידת הצורך. יש דברים מסומים שיש לו אינפורמציה בלעדית עליהם. מבחינה מוסרית, אני עדיין לא רואה סיבה להחרים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully