וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לרגע האמת: הפועל חולון מודה שהראש כבר בפיינל פור

29.4.2022 / 8:05

הסגולים עדיין לא הבריקו בקליעות לשלוש, אבל חזרו למסלול וגברו על הפועל חיפה 65:74. ניצחון ביום ראשון על בני הרצליה יבטיח להם מקום בין שלוש הראשונות. גיא גודס: "כולם רוצים לשחק, וגם להיות כשירים לבילבאו, אז הם בחצי קלאץ'"

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס ונבחרת ישראל, במסיבת עיתונאים/צילום: יותם רונן. עריכה: ליר שפיגל

דווקא מאז העפילה לפיינל פור של ליגת האלופות, שייערך בעוד שבוע בדיוק, איבדה הפועל חולון את הטאץ' בקליעות לשלוש. עד לניצחון הגדול בשטרסבורג היא עמדה במשך חמישה משחקים על 15 שלשות בערב, ופגעה ב-46 אחוזים, ומאז צנחה לשמונה שלשות ב-29 אחוזים בלבד בשלושה משחקים.

אלא שאמש (חמישי), למרות כושר הדיוק הלקוי מחוץ לקשת ולמרות ששוב נתקעה באזור חיוג 70 נקודות, הקבוצה מצאה את הדרך לנצח 65:74 את הפועל חיפה גם בלי להיות תלויה בקליעות מרחוק; את השלשה האחרונה שלה במשחק קלע עומר טל, עוד בתוך הרבע השלישי, והיא סיימה עם 9 מ-26 בסך הכל.

ביום ראשון, לפני שיטוסו לבילבאו, יארחו הסגולים את בני הרצליה ויסיימו את הופעותיהם בבית העליון; ניצחון נוסף יבטיח להם מקום בין שלוש הראשונות לפני הפלייאוף. המאמן גיא גודס הודה שבסופו של דבר, הקירבה לחצי הגמר האירופי מול טנריפה משפיעה על קבוצתו. "בזווית אחורית אנחנו עובדים לקראת ליגת האלופות, כי אי אפשר להתחיל בדקה ה-90, אבל יש לנו משחק חשוב ביום ראשון. אנחנו כל הזמן במלחמה: כולם רוצים לשחק, וגם להיות כשירים לבילבאו, אז הם בחצי קלאץ'".

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
קשה להתרכז. גודס/ברני ארדוב

לדבריו, אי אפשר באמת לנצל את משחקי הליגה כהכנה למאני טיים ביום שישי הבא. "זו לא אותה רמה וזה לא אותו הסגנון. הגודל אחר, האגרסיביות שונה. זו כן הזדמנות לשמור על כושר משחק ולהיות חדים, וגם לנסות דברים שונים".

"זה היה ניצחון טוב, בשחק עם הרבה לחימה קשה ומעט נקודות", אמר היידן דלטון. "אחרי שני ההפסדים האחרונים שספגנו, היה חשוב לנו לנצח".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully