וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה לשחקנים: "אחד המשחקים שהכי השפיעו עליי בחיים"

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 15:15

מאמן הפועל תל אביב לקח אחריות בשיחה בעקבות הדרבי: "המשחק היה ביזיון, ארים את כולכם מהמצב הזה". כ-20 אוהדים מחו וקיללו באימון: "אין לכם כבוד". אליאס נמנע מלבוא איתם במגע

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

לא שקט בהפועל תל אביב. פחות מ-48 שעות אחרי התבוסה 5:0 למכבי תל אביב בדרבי, חזרה הקבוצה הבוקר (רביעי) לאימונים, ו"זכתה" לקבלת פנים במתחם חודורוב. כ-20 אוהדים שהגיעו למתחם האימונים, קיללו את השחקנים, זעקו לעברו "אין לכם לכבוד" ו"אתם לא יודעים מה זה דרבי", ונראו נסערים.

האוהדים קראו למאמן קובי רפואה להשית עונש קולקטיבי על השחקנים בעקבות היכולת הירודה שהציגו במשחק, בעיקר במחצית השנייה בה ספגו האדומים את כל חמשת השערים.

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום
לקח אחריות על הדרבי בשיחה עם השחקנים. רפואה/אריאל שלום

שי אליאס, שהורחק בדרבי אחרי יריקה לעברו של אנריק סבוריט, נשאר בחדר ההלבשה בתחילת האימון כדי להימנע מלבוא עם האוהדים במגע, וכדי לתת לרוחות להירגע, עד שיצא לכר הדשא. הקפטן דן איינבינדר, לעומת זאת, ניגש לאוהדים והתנצל בשם כל השחקנים על התבוסה.

בהמשך קובי רפואה ערך שיחה עם השחקנים בה אמר: "זה היה אחד המשחקים שהכי השפיעו עליי בחיים, כל אחד ואחד במועדון לקח מאוד קשה את המשחק, שלא לדבר על האוהדים. כל האחריות היא עליי ואני אהיה זה שירים את כולכם מהמצב הזה. מה שהיה במשחק היה ביזיון ואני עוד אדבר עם חלקכם באופן אישי. כרגע אנחנו צריכים לקום מהמכה הזאת ולחזור לשחק כמו ששיחקנו לפני הדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully