וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למצוא עוד דרכים לנצח": כשהפועל חולון לא פוגעת מהשלוש

25.4.2022 / 9:18

הסגולים נתקעו על 6 מ-24 לשלוש, איבדו 15 כדורים ולא הצליחו להגיע ל-70 נקודות בהפסד להפועל ירושלים. עוזר המאמן עמית שרף: "בחמש הדקות הראשונות לא שיחקנו"

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס ונבחרת ישראל, במסיבת עיתונאים/צילום: יותם רונן. עריכה: ליר שפיגל

בשלט החוצות הסמוך לארנה ניבטת באופן בולט התמונה שמבשרת על הגעתה של להקת Deep Purple לאולם, בעוד כחודש. אבל הסגולים העמוקים של הכדורסל הישראלי לא יזכרו לטובה את ביקוריהם העונה במקום. אתמול הם ספגו את הפסדם השלישי בשלושה מפגשים עם הפועל ירושלים, 76:69, והם מתרחקים מהמקומות שמעניקים ביתיות בסדרות אפשריות נגד האדומים ונגד מכבי תל אביב בחצי גמר ובגמר הפלייאוף.

השלשות של חולון, שהובילו אותה לחודש קטלני בכל המסגרות, שוב לא נכנסו והיא נתקעה על 6 מ-24. כך קרה לה גם במשחק הקודם נגד הפועל גליל עליון (10 מ-36), לפני תשעה ימים, ובו היא נתקעה על 70 נקודות. שלושת הגארדים הזרים, ג'ו רגלנד, אדם סמית' וטיירוס מגי, פגעו ב-1 מ-9 מחוץ לקשת, והקבוצה איבדה 15 כדורים.

שחקני הפועל חולון טיירוס מגי, ג'ו רגלנד. ברני ארדוב
השלשות לא נכנסו להם. מגי ורגלנד/ברני ארדוב

המאמן גיא גודס לא חש בטוב לאחר המשחק, ואיבד את קולו. עוזרו עמית שרף הודה שגם הוא חווה דז'ה וו משאלת התלות בשלשות, בדומה לקבוצתו של סטפנוס דדאס בעונה שעברה. "ברגע שכוח האש עובר לגארדים, יש דמיון בין הקבוצות, אבל עדיין הן שונות", אמר. "דיברנו עם השחקנים על כך שאנחנו צריכים למצוא את הדרך לייצר עוד מצבי זריקה, כאלו שהם לא שלשות ולא אחד על אחד. במהלך העונה מצאנו דרכים שונות לנצח. חזרנו לשחק אחרי שמונה ימים והייתה לנו ירידה. הקבוצה יצאה קצת מהקצב. בחמש הדקות הראשונות לא שיחקנו, אבל אנחנו מחזיקים מעצמנו קבוצה גדולה שבאה לנצח בכל משחק".

שרף החמיא ליריבה: "לא סתם ירושלים מובילה את הטבלה. היא משחקת עם המון ביטחון בבית. נועם דוברת הכניס את כל הקבוצה לקצב. הקרבות בבית העליון הם על מיקומים, אבל הם גם שיעור לקראת הפלייאוף, ויש לנו הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה. אנחנו צריכים למצוא דרך לשחק בצורה קצת יותר חכמה בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully