וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מסרבת להיכנע: "אנחנו קבוצה של ליגת העל"

24.4.2022 / 10:09

האדומים מנסים לשנות אווירה אחרי ההפסד הכואב בדרבי. בדש אמר לשופטים: "אתם הכרעתם", במועדון הוסיפו: "כל מקרה גבולי שורקים נגדנו"

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

בהפועל ירושלים שררה אווירת נכאים אחרי ההפסד 1:0 בדרבי אתמול (שבת), בעיקר לאור שמחת היריבה העירונית וההקנטות. במועדון חזרו ואמרו כי החלטת ה-VAR בכרטיס האדום לאלוז' יאו הייתה לא נכונה, כאשר בירידה מהמגרש אמר גיא בדש לצוות השופטים: "אתם הכרעתם את המשחק הזה". גורמים במועדון היו עדינים יותר ואמרו: "זה מקרה גבולי, אבל בכל מקרה גבולי זה בדרך כלל נגדנו. עדיין, אם לא נבקיע שערים לא נישאר בליגה".

זיו אריה הכין את השחקנים כל השבוע ללחץ על שחקני בית"ר ואמר להם: "אנחנו צריכים ורוצים יותר את המשחק הזה, ברגע שנסגור להם את מובילי הכדור, המשחק יהיה בידיים שלנו". זה עבד טוב, עד ההרחקה בדקה ה-26. במועדון אמרו: "אפשר לראות מי הגיע למצבי נגיחה (חדידה וברסקי, א.ס.) ב-20 דקות הראשונות כדי להבין למה אנחנו לא שווים גולים".

שחקן הפועל ירושלים, אלוז' יאו, מכשיל את שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה. דני מרון
הרגע ששינה את המשחק. יאו עם העבירה שהובילה להרחקה/דני מרון

זיו אריה הגיע למסיבת העיתונאים מתוסכל ואמר "יאללה, בואו נגמור עם זה". לאחר מכן הסביר: "כל מה שאני אגיד יישמע לא טוב. באנו מוכנים ל-98 אחוז מהמשחקים, הייתה קבוצה אחת במגרש 25 דקות, היינו אמורים להיראות לחוצים, משחק תחתית, יריבה עדיפה, לחצנו גבוה, הם לא נגעו בכדור. 3-4 מצבים, עשינו טעות נוראית, גם אחר כך וגם ב-0:0 וב-0:1 איתמר ניצן הציל אותם. סיפור העונה, נצטרך להמשיך בדרך שלנו".

אריה המשיך: "מבחינת עקרונות המשחק אנחנו כל העונה עומדים בזה אבל לא מבקיעים מספיק שערים. כשאתה לא מבקיע את הגול, מישהו עושה טעות נוראית ו-70 דקות אתה ב-10 שחקנים מול בית"ר זה סיפור אחר. יש משחקים מעטים מאוד השנה שלא היינו שווים ליריבה ברמת הכדורגל, מה קורה ברחבה זה משהו אחר. אין ברירה, נשארו שלושה משחקים, צריך לנצח אותם".

המאמן סיכם: "נוף הגליל עשו ניצחון אדיר, עכשיו יש להם על הנייר שלושה משחקים קלים יותר. הפסדנו משחק שלא היינו צריכים להפסיד, אנחנו עם נקודה אחת בפלייאוף אבל יודעים שאם נביא 9 נקודות מ-3 משחקים נישאר, ככה אני חושב, יכול להיות שגם פחות מספיק. כשלא נותנים גולים קשה להגיד 9 מ-9, אבל הפועל ירושלים קבוצה של ליגת העל, צריך להאמין".

עוד בוואלה!

9 מ-9 בדרבי: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל ירושלים 0:1, בדרך להישארות

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא בפלייאוף התחתון

הפועל חיפה - הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully