וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב זריהן בספק גדול לדרבי, אבוקסיס: "זה משחק קריטי"

עודכן לאחרונה: 21.4.2022 / 12:42

קשר בית"ר ירושלים סובל מפציעה ולא צפוי לשחק מול הפועל ירושלים (שבת, 20:00, ספורט1). דגני: "מודעים לחשיבות המשחק". מכירת הכרטיסים מתנהלת בעצלתיים

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

בית"ר ירושלים תרצה להבטיח במוצאי שבת את ההישארות בליגה, כאשר על מנת לעשות זאת היא תצטרך לנצח את הדרבי הירושלמי נגד הפועל ירושלים בטדי ((19:00, ספורט4). עד עתה מכירת הכרטיסים למשחק מתנהלת בעצלתיים, כאשר אוהדי בית"ר, שיישבו ביציע הדרומי (הפועל מארחת) רכשו עד עתה 2,500 כרטיסים. מי שנמצא בספק גדול למשחק הוא ניב זריהן, שעורך רק אימונים קלים, וכרגע נראה כי הסיכויים שיתלבש למשחק נמוכים.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. מאור אלקסלסי
עוד ניצחון אחד להשלמה המשימה. אבוקסיס/מאור אלקסלסי

יוסי אבוקסיס אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "היינו עכשיו בפגרה, שהגיעה מצד אחד אחרי שני ניצחונות, אבל מצד שני, אולי נתנה לשחקנים קצת להתאושש מפציעות בתקופה האחרונה. רוב השחקנים כשירים, נדע לגבי עוד כמה שחקנים היום ומחר באימון המסכם. זה משחק קריטי מאוד, ואחרי הניצחונות שהשגנו, אנחנו צריכים עוד ניצחון אחד כדי להישאר בליגה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים".

אוראל דגני נשאל על חוליית ההגנה שלו ואמר: "אנחנו משחקים ביחד כבר כמה משחקים רצוף, וככל שאנחנו משחקים יותר משחקים, ככה אנחנו מתואמים, ונראים יותר טוב. כמובן שאחרי שני הנצחונות יש אוירה טובה, אנחנו מודעים לכמה המשחק הזה חשוב לכולם, לנו כמועדון, לקהל, לכל השחקנים. רוצים לשמח את כולם ולעשות ניצחון חשוב, ואני חושב שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully