וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לא חייבת למהר להכריז על המאמן הבא

19.4.2022 / 10:00

למרות שמלאדן קרסטאיץ' נראה לא מרוצה מהעניין, דני דבורין ממליץ לו להתרכז רק במשחק הגביע מול הפועל באר שבע

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

אם ישנו דבר שלמאמן מכבי תל אביב בכדורגל, מלאדן קרסטאיץ', אסור לעשותו, הוא להתייחס בפומבי לשאלת הארכת חוזהו. בטח אל לו להיראות מופתע, מזכותה להחליט מתי תודיע מי יאמנה בעונה הבאה. זאת בין אם כבר החליטה על זהותו, ובין אם לאו.

נכון שלא כל אחת נוהגת כמותה ודוגמאות ישנן למכביר. למשל, איזי שרצקי כבר סיכם עם המאמן מנחם קורצקי, כאשר הליגה עדיין בעיצומה, וקורצקי עדיין בהפועל חדרה, וסלובודן דראפיץ' מאמן את קריית שמונה. לעומת זאת, לקבוצת מכבי תל אביב לא אצה הדרך לפרסם את כל מהלכיה, על אחת כמה וכמה לאחר שאיבדה סיכוי ממשי להיאבק על תואר האלופה. המרחק שבינה לבין מכבי חיפה, המצויה בפסגה, הוא בן 13 נקודות, כשעד לקו הסיום נותרו רק 6 מחזורים. על מינוי מאמן היא יכולה להודיע היום, מחר, או בחודש הבא.

הפער מהפסגה נוצר משום שהצהובים נחלשו דווקא במאבקי הפלייאוף העליון, בהם עומדת למבחן היכולת לא רק לשמור על איכות, אלא אף להגביר קצב. עם זאת, משחקם מחר מול הפועל באר שבע, בשלב חצי גמר גביע המדינה, נותר כמפלטם הלפני אחרון. קודם כל גמר הגביע, ואחר כך - אולי אף להניפו. על קרסטאיץ' להתרכז במשימה הקשה, וכבר נוכחנו שלשום (א') בכך שבאר שבע מסוגלת לנצח את מכבי תל אביב. עבור שתיהן יהיה זה מאבק מר. גם נציגת הנגב מודעת לכך שזכייה בגביע היא הרבה יותר מעשית ואפשרית, מהניסיון לחלוף בטבלה על פני הירוקים. מבחינתה הגביע הוא מטרה המצויה כביכול, בהישג היד.

ואם כבר עלה במאמר זה נושא המאמן, גם קבוצתה של אלונה ברקת לא הכריזה עדיין מי יהיה האיש שלה על הקווים בעונה הבאה. יתכן שהדבר תלוי אך ורק באליניב ברדה, ובכל זאת העניין לא מטריד את אוהדיה ולא את שחקניה. הרי מאמן יהיה לה.

לברדה, החושק בגביע המדינה כקרסטאיץ', ברור לגמרי שדמותן העתידית של מכבי תל אביב והפועל באר שבע תהיה תלויה בטיב השחקנים. ההחלטות האלה יתקבלו לא על ידי המאמנים, אלא על ידי מיטש גולדהאר ואלונה ברקת. על פיהם יישק דבר. בעברית פשוטה: הכול שאלה של כסף ושל אפשרויות כלכליות. כך בארץ, כך גם בעולם, שבו ברור לגמרי מדוע, כדוגמא, קבוצת פריז סאן ז'רמן היא אלופת הליגה בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully