וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "צריך לתת לקהל להתבטא. שרי? לוחץ על הגז במאני טיים"

18.4.2022 / 15:29

מכבי חיפה פנתה למשטרה ודורשת דין אחיד ביציעים בחצי גמר הגביע (שלישי, 20:30): "מניעת הכנסת אמצעי העידוד לא מקובלת. ענישה קולקטיבית פוגעת ברוח המשחק"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

ראשי מכבי חיפה שלחו מכתב למפקד מרחב יפתח במשטרה, נצ"מ חיים בובליל, במטרה לשנות את האיסור הגורף על הכנסת אמצעי עידוד למשחק הגביע מחר (שלישי, 20:30). כזכור, לאחר המשחק של מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר באצטדיון בלומפילד, הורתה המשטרה על איסור הכנסת אמצעי עידוד ותפאורה למשחקים, בשל התפרעות אוהדים.

כעת מנסים להתגייס במועדון לטובת האוהדים, ובמכתב ששוגר היום למשטרה צוין: "מועדון כדורגל מכבי חיפה העביר למשטרת ישראל את ציוד העידוד המבוקש למשחק בהתאם לנוהל אביזרי עידוד שנקבע על ידי משטרת ישראל. רשימה זו מראש צומצמה עקב החלטת מרחב יפתח בעקבות אירוע שהתרחש במשחק בין מכבי חיפה למכבי ת"א בשבוע שעבר. תחילה, חשוב לומר שמועדון כדורגל מכבי חיפה מגנה מכל וכל כל תופעה של אלימות, ונדליזם וכל סוג של עבירה על החוק ומשתף פעולה ואף פועל בעצמו - כפי שניתן היה לראות לא פעם אחת - על מנת למנוע מתופעות כאלה לקרות ואף להפעיל סנקציות כנגד מעורבים באירועים מסוג זה. למרות זאת, ההחלטה למנוע הכנסת ציוד עידוד לקבוצתנו בלבד שעה שקבוצות אחרות ואפילו באותו האצטדיון בו משחקת מכבי חיפה יכניסו ציוד עידוד למגרש אינה מקובלת, מדובר בענישה קולקטיבית, לא הוגנת אשר פוגעת ברוח המשחק בטח בהתמודדות במסגרת גביע המדינה ומעלה את רמת המתיחות של המשחק הנוכחי ללא צורך".

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
המאבק החל עוד לפני המשחק. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בחיפה הוסיפו: "אנו בטוחים שניתן לאשר הכנסה של תופים, שלטים ובאנרים שנתלים על הבטון, לא אמצעים שמונפים באוויר ויכולים לפגוע במאמצי איתור של עבירות ביציע. בהתאם לכל האמור לעיל, אבקשך לשקול את ההחלטה בשנית ולזנוח את שיטת הענישה הקולקטיבית שפוגעת בעשרות אלפי אוהדים באצטדיון ובמאות אלפים בבית ולרכז מאמצים באיתור וטיפול במתפרעים באופן נקודתי ויעיל ואף נשמח לסייע ולשתף פעולה בנושא כפי שעשינו עד היום".

במועדון זועמים על כך שהאיסור חל רק על אוהדי הקבוצה, בעוד אוהדי הפועל חיפה יורשו להכניס לאצטדיון אמצעי עידוד. המאמן ברק בכר התייחס לכך במסיבת העיתונאים לקראת חצי הגמר: "מאוד מאכזב אם זה לא יקרה. הקהל הוא העניין במשחקים כאלה, צריך לתת לו לבטא את עצמו. מקווה שזה יסתדר ויאפשרו את הכנסת האביזרים".

עוד בוואלה!

חוסה רודריגס לא כשיר ולא יוכל לשחק מול הפועל חיפה

לכתבה המלאה

עוד אמר בכר: "למשחק הזה הרבה קלישאות נכונות, זה דרבי וגם גביע. אנחנו בעמדה טובה בליגה, אבל שמים את זה בצד. לא צריך להתעסק באיפה המשחק, בלומפילד מגרש מצוין ויהיה אצטדיון מלא עם אווירה טובה. השחקנים פה יודעים לתפקד במאני טיים והוכיחו את זה במשחקים החשובים בליגה. הדרבי השני היה מאוד שקול והיריבה התכוננה למשחק הזה הרבה זמן. עדיין לא זכינו בכל התארים, את זה נצטרך לקחת - אף אחד לא ייתן לנו". לסיום התייחס המאמן לצ'ארון שרי, שמגלה יכולת נפלאה לאחרונה: "בכל שנה הוא מוכיח שבמאני טיים הוא לוחץ על הגז. הוא מביא גם מנהיגות, לא תמיד רואים כל מה שהוא עושה. הוא מרים שחקנים תוך כדי משחק, חוויה לאמן שחקן כזה".

שון גולדברג דיבר גם הוא והוסיף: "זה מעמד שונה ומרגש. זכייה בכל התארים? זה הרצון, מכבי חיפה תמיד נלחמת על זה, אבל פרה-פרה. יש הרבה עבודה לעשות. אני מאוד נהנה כאן, חברתית ומקצועית".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully