וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ל"ישראל פרמייר טק" בטור של טורקיה: "אנחנו על המפה"

17.4.2022 / 10:38

רוכב האופניים הניו זילנדי פטירק בווין הוכרז כמנצח, לאחר שהשלב האחרון הופסק בתחילתו בעקבות סערת גשמים באיסטנבול. סילבן אדמס: "ניצחון כחול לבן בטורקיה הוא ביטוי מושלם לרוח הקבוצה ולמה שהיא מייצגת"

קבוצת האופניים "שראל פרמייר טק" הוכרזה כזוכה של הטור בטורקיה עם הרוכב הניו זילנדי פטריק בווין, לאחר שהשלב האחרון הופסק כ-25 קילומטר לאחר הזינוק בעקבות סערת גשמים שגרמה להתרסקויות רבות וסיכנה את שלום הרוכבים.

זהו הניצחון הראשון של "ישראל פרמייר טק" במירוץ רב שלבים העונה, והפעם הראשונה שהקבוצה הישראלית זוכה בניצחון בטורקיה. "זה רגע שממלא את כולנו בגאווה רבה", אמר הבעלים סילבן אדמס, "ניצחון כחול לבן בטורקיה הוא ביטוי מושלם לרוח של הקבוצה הזו ולמה שהיא מייצגת. אנחנו על המפה".

פטריק בווין, רוכב קבוצת האופניים "שראל פרמייר טק" שזכתה בטור בטורקיה. קבוצת "שראל פרמייר טק", אתר רשמי
ניצחון כחול לבן בטורקיה: "רגע שממלא את כולנו בגאוה"/אתר רשמי, קבוצת "שראל פרמייר טק"

הקבוצה הישראלית (עם איתמר איינהורן וגיא ניב בהרכב) הוכיחה דומיננטיות רבה מתחילת המירוץ בן שמונת השלבים ונלחמה על ניצחונות מדי יום כאשר בשלב הרביעי התמקם בווין במקום השני בדירוג הכללי. מאותו רגע ניהלה הקבוצה מירוץ אגרסיבי כדי ללחוץ על מוביל הטור והיא הצליחה בכך כאשר בריחה נהדרת של בווין הסתיימה בניצחון בשלב השביעי והעניקה לו את חולצת המוביל עם 20 שניות "ביד".

הקבוצה זינקה הבוקר (ראשון) לשלב האחרון כדי להבטיח את הניצחון בטור, אלא שבסופו של דבר המארגנים נאלצו לעצור את המירוץ כ-25 ק"מ לאחר הזינוק ברחובות איסטנבול ובכך קיבל הניצחון את החותמת הסופית והרשמית.

הניצחון הגדול בטורקיה יעניק לקבוצה נקודות רבות בדירוג הסבב העולמי העליון ונותן לה דחיפה מוראלית לאחר חודשיים לא פשוטים, רצופי פציעות וקורונה בה נדבקו רבים מהרוכבים - האחרון שבהם גיא ניב שנאלץ לפרוש בעיצומו של הטור. "הניצחון הזה הוא צעד גדול קדימה. אני מקווה ומאמין שעוד נשיג ניצחונות רבים, סיכם אדמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully