וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתמר ניצן: "הרגשנו חוסר אונים, שהעונה הולכת למקום רע. היום זה תלוי בנו"

15.4.2022 / 8:00

שוער בית"ר מספר על המהפך שקירב את הקבוצה לחוף מבטחים: "הגיבוש בחדר ההלבשה הוא פקטור משמעותי בעונה הקשה הזאת". אם המועדון יילך לפירוק, יופחתו ממאזנו בעונה הבאה 12 נקודות

תקציר: הפועל נוף הגליל - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

שחקני בית"ר ירושלים יצאו לחופשת חג, ואחריה יחזרו לאימונים לקראת הדרבי הירושלמי ב-23 באפריל. במועדון לא אהבו את החלטת בית המשפט לפיה לא יחולטו 3 מיליון שקל מכספי משה חוגג, אך משוכנעים שיצליחו לסיים את העונה מבחינה תפעולית. אם לא יימצא פיתרון בקיץ והקבוצה תלך לפירוק, יופחתו ממאזנה 12 נקודות בעונה הבאה אחרי שהתקנון החדש כבר נכנס לתוקף.

מי שנשמו לרווחה בימים האחרונים היו השחקנים, שזכו לקצת נחת אחרי שחיברו שני ניצחונות לראשונה העונה. השוער איתמר ניצן אמר: "לא יודע אם זאת תקופה נינוחה, אבל היא מאוד מעודדת. עדיין לא שרדנו בליגה, אבל אנחנו עם טיפה יותר ביטחון וטיפה יותר אמונה בעצמנו. אנחנו עדיין רחוקים מאוד מלהיות שאננים, שום דבר לא נגמר".

ניצן נשאל על האמירה שלו לאחר ההפסד למ.ס אשדוד בטדי במהלך הסיבוב השני לפיה 'אנחנו מועמדים מספר 1 לירידה'. "אני לא מתחרט על הדברים שאמרתי אז, הם היו אמת, הרגשנו חוסר אונים ולא היה נראה שזה הולך לסוף טוב. היום דברים תלויים בנו ומה שנשאר זה לסיים את העבודה כמו שצריך".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים. אריאל שלום
פתאום הכל נראה אחרת. איתמר ניצן/אריאל שלום

ניצן הוסיף: "גיבוש הוא דבר חשוב בכל קבוצה, חדר הלבשה זה דבר חשוב ויש לנו את זה השנה, זה פקטור מסויים בעמידות שלנו בעונה הלא קלה הזאת, בלשון המעטה. אין לנו פריבילגיות להתעסק במה שקשור לעתיד הרחוק. כולנו רוצים להשאיר את בית"ר ירושלים בליגה כדי שהמועדון הזה יהיה במקומות שהוא צריך להיות בהם. אף אחד לא חושב רחוק יותר מהמשחק הבא".

על הביקורת שספג בתקופות פחות טובות: "אני לא שומע דברים כאלה ולא מחפש לשמוע דברים כאלה, אני מחפש להיות הכי טוב עבור בית"ר ירושלים, גם בתקופות הכי קשות שלה, כמו שהשיר אומר. אני תמיד מתעסק בלעזור לקבוצה שלי להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully