וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ואוהדיה זועמים על חלוקת הכרטיסים לחצי גמר הגביע, ומאיימים

13.4.2022 / 12:01

ההתאחדות הבהירה להפועל חיפה שכרטיס שלא יימכר לדרבי יועבר למכירה לירוקים, שישתלטו על היציעים. האוהדים האדומים זועמים: "אם צריך נחזיר את הכרטיסים ונארגן הקרנה"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

בהתאחדות לכדורגל הודיעו לראשי הפועל חיפה שכל כרטיס שלא יימכר עד יום שבת לחצי גמר גביע המדינה יצטרך לחזור לרשות ההתאחדות, ואלו יוצאו למכירה לאוהדי מכבי חיפה. בארגון האוהדים הלב האדום שמנהל ביחד עם המועדון את אופרציית האוהדים לחצי גמר הגביע זועמים על ההתאחדות וטוענים שזו לא מאפשרת פתיחת מכירה ליציע 8.

ארגון האוהדים והספונסר צחי נקש הוציאו הודעה מפורשת לפיה יחזירו את כל הכרטיסים אם לא תינתן להם האפשרות למכור כרטיסים ליציע 8. בהתאחדות הסבירו שהם מעוניינים באיצטדיון מלא והחציצה יכולה להיעשות רק ביציע 8 שכן אוהדי מכבי חיפה כבר קנו את כל הכרטיסים. לפיכך בהתאחדות הבהירו שפתיחת יציע 8 למכירה ללא התחייבות שאכן יירכשו כל הכרטיסים יכולה לגרום לכך שהאיצטדיון לא יהיה מלא וייווצר "בור" של כ-2,000 מקומות שלא יהיו מיושבים.

רימון עשן בדרבי החיפאי, אוהדי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
מפלים אותם? אוהדי הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

"המטרה שלנו היא אחת ויחידה והיא שיהיה איצטדיון מלא מבחינת ניראות. ברור שאנחנו רוצים שיהיה חצי חצי ולכן מסרנו בהתחלה מחצית מהכרטיסים להפועל חיפה, אבל הבהרנו לה שכמו שמכבי חיפה מכרה את הכרטיסים בהדרגה לכיוון מרכז המגרש - כך גם נעשה עם הפועל חיפה וזאת כדי לוותר אפשרות של חציצה כדי שיהיה איצטדיון מלא", אמרו בהתאחדות.

בהפועל חיפה מנגד טוענים שאוהדים לא מעוניינים לשבת במקומות הצדדיים ורוצים במרכז המגרש. כעת מתנהל עדיין דין ודברים בין ראשי המועדון להתאחדות.

בשלב זה כ-8,200 כרטיסים נמכרו לאוהדי הפועל חיפה והתקווה הגדולה היא שהמתיחות כרגע לא תביא אכן למצב בו אוהדי הפועל חיפה "מחרימים" את המשחק. אם כל הכרטיסים שלא נמכרים יועברו למכירה לאוהדי מכבי חיפה, צפוי רוב משמעותי של ירוקים ביציע.

"אם צריך כולנו כולל כולנו נחזיר את הכרטיסים של המשחק לחצי הגמר ונארגן הקרנה", כתב נקש בדף הפייסבוק שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully