וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאיר: "מתחיל שיקום, כאילו זאת הפעם הראשונה שאני הולך לשחק כדורגל"

12.4.2022 / 20:15

מגן מכבי חיפה נותח במפרק הירך ויעבור שיקום של כמה חודשים: "אחזור חזק וטוב יותר". מאות בהלוויית זוהר בכר ז"ל: "משתתפים בצער ברק והמשפחה"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

רז מאיר, מגן מכבי חיפה שנמצא בשיקגו אחרי שעבר ניתוח במפרק הירך, התייחס לתהליך שהוא עובר וכתב באינסטגרם: "בעונה האחרונה סבלתי מכאבים שהגבילו אותי. נתתי את כל כולי בכל דקה על המגרש עד שלא יכולתי להתגבר על הגאב. כבר היום אני מתחיל שיקום של כמה חודשים כדי לחזור חזק וטוב יותר למגרש. אני מתחיל בכל הכוח את הדרך הזאת, כאילו זאת הפעם הראשונה שאני הולך לשחק כדורגל. מוכן ומדויק יותר מתמיד. נתראה בעונה הבאה, בעזרת השם אחרי אליפות נוספת".

מאות אנשים ליוו היום (שלישי) את זוהר בכר ז"ל, אחיו של המאמן בק בכר שנפטר ממחלה ונקבר בבית העלמין דגניה א'. בין מאות האנשים שליוו את זוהר ז"ל בדרכו האחרונה היו בני משפחתו, חבריו וכן אנשי מכבי חיפה, מהנשיא יעקב שחר וסגנו עוזי מור, דרך צוות ההנהלה, אנשי הצוות המקצועי, שחקני הקבוצה וכן אוהדים שהגיעו לחלוק כבוד אחרון.

"אנו משתתפים בצערו של ברק בכר ומשפחתו. שלא תדעו עוד צער", נכתב בהודעת מכבי חיפה ברשתות החברתיות.

כידוע, אתמול בבלומפילד ב-1:1 בין מכבי תל אביב למכבי חיפה שהסתיים בשוויון דרמטי משער של צ'ארון שרי בדקה ה-93, המאמן ברק בכר לא עמד על הקווים בעקבות הטרגדיה המשפחתית ומי שהחליפו על הקווים היה עוזרו, גיא צרפתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully