וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר אינו צריך להיות מופתע מפיטוריו: הטור של דני דבורין

12.4.2022 / 12:00

בפעם השנייה בעונה: מאמן מכבי פתח תקווה, ומאמן הפועל תל אביב לשעבר, הודח מתפקידו • דני דבורין: "הכתובת הייתה על הקיר"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

הבוקר (ג'), לאחר שקיבל ממכבי פתח תקווה את ההודעה על פיטוריו, אמר ניר קלינגר: "אני מופתע ומאוכזב לשמוע על כך, בעיתוי כזה". אבל ניר צריך היה גם להכיר את המימרה: אין עשן בלי אש.

מזה יומיים שהתקשורת עסקה באפשרות שאבי לוזון יפטר את קלינגר מתפקידו כמאמן מכבי פתח תקווה. זאת בשל מצבה הגרוע בתחתית טבלת ליגת העל. אני משוכנע שקלינגר קרא על כך באתרים השונים, ולכן הדברים שנכתבו היו חייבים לעורר בו דאגה ממשית. הם בוודאי גרמו לו לאי נוחות, שכן אף אחד אינו נהנה לקרוא או לשמוע על האפשרות שיפוטר ממקום עבודתו.

קלינגר הוא מאמן מנוסה, שהחל לאמן לאחר קריירה מפוארת כשחקן וקפטן נבחרת הכדורגל של ישראל, אבל כמאמן הוא, כידוע, כבר תלוי בשחקנים. כשאלה אינם מביאים את התוצאות הרצויות ומחטיאים מול השער, המאמן נשלח הביתה.

למרבה הצער זו הפעם השנייה העונה שניר מפוטר. הראשונה שנפרדה ממנו הייתה כזכור קבוצת הפועל תל אביב, והיום הגיע תורה של מכבי פתח תקווה לנעול בפניו את הדלת. עבורו זו מהלומה לא פשוטה, הגם שמאמני כדורגל, כמו מאמנים בענפי ספורט אחרים, מודעים לכך שתפקידם תלוי על בלימה. אין בספורט תפקיד קשה ואכזרי יותר, וכמעט שאין בעולם מאמן שלא נשלח הביתה.

אני משוכנע שבהסכמתו לאמן את מכבי פתח תקווה היה ניר קלינגר משוכנע שביכולתו לשפר את מצבה ולהבטיח את מקומה בליגת העל לעונה הבאה. אחרת, הוא לא היה מוכן לקבל עליו את המשימה. היה לו גם הזמן לעשות זאת אלא שבחלוף הימים התברר שמכבי פתח תקווה נותרה באזור המסוכן, ואכן היא מצויה בסכנת ירידה מוחשית. גם היום סבור קלינגר שסיכויי הישרדותה בליגה הבכירה קיימים, ומכאן דבריו על כך שהופתע מהודעתה של הקבוצה לפטרו.

מאמן כדורגל הוא מקצוע, וטוב יעשה ניר קלינגר אם ישאל את עצמו מה לא עבד בהפועל תל אביב ואחר כך במכבי פתח תקווה. ליבי עם קפטן העבר של נבחרת ישראל, שאהבתו את הכדורגל היא ללא תנאי.

גם התקופה הקשה אליה נקלע העונה תסתיים, ובטוחני שניר קלינגר לא אמר את מילתו האחרונה כמאמן. נקווה למענו, שהעתיד יאיר אליו את פניו במקצוע שבו תוצאות מיידיות הן שם המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully