וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצת: הפרטים המזעזעים על הכנופיה המתוחכמת ששדדה בתי שחקנים

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 10:23

אשלי קול ואשתו העידו על השוד האלים בביתם, כולל הסכינים על הצוואר מול עיני הילדים והאיומים "לקטוע אצבעות עם פלאייר". אחד החשודים מעורב בשוד כתר מפורסם בשווי 4 מיליון ליש"ט

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 12.4/ספורט1

שימוע שנערך אתמול (שני) בבית משפט באנגליה חשף מעט מהתנהלותה העבריינית והמאיימת של כנופיה מקומית, שהייתה אחראית על כמה מעשי שוד נועזים וקשים - כולל שוד מזוין אלים בביתם של כדורגלנים.

אשלי קול, מגן נבחרת אנגליה לשעבר ושחקן בצ'לסי ובארסנל, סיפר על החוויה הקשה שעבר במעשי השוד בביתו - כשפורצים נכנסו לביתו עם מסיכות על פניהם, וקשרו לו ולאשתו את הידיים לעיני ילדיהם, בזמן שהם בוזזים את הבית ודורשים את כסף ותכשיטים תוך כדי איומים קשים. במהלך השוד ששת הפורצים מרחו על הידיים של קול מנטרלי ריחות חריפים בניסיון להשמיד ראיות אפשריות של DNA.

אחד מחברי כנופייה באנגליה, שהיה מעורב במעשי שוד. משטרת אנגליה, צילום מסך
אכזריים ואלימים. אחד החשודים/צילום מסך, משטרת אנגליה
אשלי קול ובת זוגו. מתוך האינסטגרם של אשלי קול, צילום מסך
אשתו של קול ברחה לארון, השודדים הוציאו אותה משם/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אשלי קול

במהלך השימוע קול העיד שהפורצים שדדו את ידיו, כשאחד מהם "האגרסיבי" נהג להגיד שוב ושוב "בואו נחתוך לו את האצבעות". גם בת הזוג של קול, שארון קאנו, נקשרה על ידי הפורצים בכבלים, ובסופו של דבר האחוזה נשדדה ונלקחו תכשיטים, שעונים, תיקים, רכב וכסף מזומן.

הנאשם בפריצה הוא קרטיס דילקס, 33, שהוא חלק מכנופיה מתוחכמת, שגם שדדה את הכתר "Portland Tiara" בשווי 4 מיליון ליש"ט מאחוזה אנגלית. הכתר היה חלק מטקס ההכתרה של אדוארד השביעי, ומוגדר באנגליה כ"אוצר לאומי", באירוע שטלטל את המדינה. יחד עם דילקס הואשמו עוד תשעה אנשים מהכנופיה, אבל רק הוא מעורב בשוד של אשלי קול.

בית נוסף של כדורגלן שנשדד הוא של טום האדלסטון, שחקן טוטנהאם לשעבר, שבמקרה שלו אשתו נקשרה על ידי הפורצים בזמן שהכדורגלן היה במשחק, איימו עליה באלימות ולקחו מהבית תכשיטים בשווי מאות אלפי ליש"ט.

"גם הנוכחות של הילדים בבית לא הרתיעה את השודדים", אמר התובע, "מר קול ואשתו ישבו בסלון ביתם וראו סרט, כשלפתע ראו בבית שישה רעולי פנים... אשתו נמלטה לארון והתחבאה והזעיקה משטרה. השודדים חיפשו אחריה, מצאו אותה בארון, שלפו אותה משם ולקחו ממנה את הטלפון. כשחזרה לסלון ראתה שם את בעלה על ארבע, כשידיו קשורות מאחור.

"אחד מהם חנק אותו ומחץ את צווארו... אשתו סירבה שיקשרו אותה בהתחלה, והשודד הצמיד סכין לצווארה ואמר לה 'את רוצה את זה, באמת?'. מר קול ראה את משפחתו ההמומה והנסערת, בזמן שאחד השודדים אמר בקול 'בואו נחתוך להם את האצבעות', ושלף פלאייר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully