וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי חתם לעונה בקרית שמונה, וביקש משרצקי להשאיר את שבירו

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 13:23

קורצקי מבהיר ש"כולי מרוכז במשימות של חדרה עד תום העונה", אבל כבר החל לעבוד על עיצוב הסגל לעונה הבאה. שרצקי יפנה לברקת ויחל במו"מ

תקציר ניצחונה של עירוני קרית שמונה 1:4 על הפועל חדרה בפלייאוף התחתון/ספורט1

עירוני קרית שמונה הודיעה היום (שני) רשמית שהמאמן מנחם קורצקי חתם בקבוצה לעונה, וימונה למאמן הקבוצה. מקרית שמונה נמסר: "בפגישה שהתקיימה בין יו"ר המועדון איזי שרצקי למאמן מנחם קורצקי, חתם האחרון על חוזה לעונה הקרובה".

כזכור, כל הפרטים כבר סוכמו עם קורצקי ומראש נקבע שיחתום השבוע, לפני תחילת ספירת העומר. קורצקי כבר מעורב בשבועיים האחרונים בהחלטות מקצועיות בנוגע לסגל, ונתן אור ירוק להאריך חוזים לרועי קהת ולנסות ולהאריך את חוזהו של מוחמד שכר.

כמו כן, קורצקי ביקש משרצקי להשאיר את איתמר שבירו, ושרצקי ינהל משא ומתן על מחיר הרכישה מול אלונה ברקת והפועל באר שבע. בכל מקרה לשרצקי אופציה שיוכל להפעיל אותה, אך הסכום, כך לפי גורמים המעורים בפרטים, גבוה לטענת הבעלים.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. שלומי גבאי
אתגר חדש. קורצקי/שלומי גבאי

קורצקי מאמן כיום את הפועל חדרה, ואמר לאתר הרשמי של קבוצתו החדשה: "שמח לחתום במועדון כדורגל כמו קרית שמונה, מועדון אשר זכה בכל תואר אפשרי בליגת העל. מודה לאיזי על ההזדמנות ומקווה שנזכה יחד לימים יפים.

"חשוב לי להדגיש כי בימים אלה, כולי מרוכז במשימות שלי עם הפועל חדרה עד סוף העונה, כך שאוכל להתייחס יותר לחתימה רק בסיום העונה. באופן כללי אני מאמין בפחות דיבורים ויותר בעבודה קשה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully