וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדת בלי חולצה פרצה למגרש, התגובה של המאבטח הדהימה את כולם

עודכן לאחרונה: 11.4.2022 / 8:49

אגרסיביות מוגזמת או טיפול לגיטימי? אוסטרליה סערה בסוף השבוע אחרי שאוהדת בחזייה פרצה למגרש במשחק ראגבי, ותוקלה באלימות על ידי איש אבטחה

אוהדת בחזייה פרצה למגרש באוסטרליה, אנשי האבטחה תיקלו אותה באכזריות/טוויטר

תקרית מעט חריגה אירעה בסוף השבוע באוסטרליה, והסעירה את עולם הספורט המקומי. האוסטרלים רגילים לאוהדים שפורצים למגרש, גם כשהם עושים את זה בעירום, אבל בסופ"ש הייתה זו אוהדת שפרצה למגרש כשהיא ללא חולצה, והפלג העליון של גופה מכוסה בחזייה בלבד, במהלך משחק הראגבי בין גולד קואסט טייטאנס לפראמטה אילס. אבל הבעיה לא הייתה בפריצה עצמה, אלא בתגובה של אנשי האבטחה: אחד מהם תיקל אותה בעוצמה והטיח אותה לדשא, ועל פי חלק מהאוהדים והצופים - עשה זאת באלימות נלהבת מדי.

אוהדת בחזייה פרצה למגרש באוסטרליה, אנשי האבטחה תיקלו אותה באכזריות. Bradley Kanaris, GettyImages
אוהדת בחזייה פרצה למגרש באוסטרליה, אנשי האבטחה תיקלו אותה באכזריות/GettyImages, Bradley Kanaris

שחקן העבר טוען: "זו אשמתה, אבל מוגזם"

יושב ראש גולד קואסט דניס וואט אמר: "מאיפה שאני ישבתי, זה היה נראה קצת חריף מדי. הוא יכול היה להגיב נכון יותר. אפשר היה לשמוע את הקהל נדהם באצטדיון, שמעו את התדהמה. זה היה מוגזם, וסיכן בצורה פיזית את הפורצת". גם אחד משחקני פראמאטה היה "המום" מרמת האגרסיביות של איש הביטחון, ותפס את ראשו כשראה אותו נכנס בה.

מנגד, רבים באוסטרליה טענו שאיש האבטחה בסך הכל עשה את עבודתו מול אישה שבחרה לעבור על החוק, סיכנה את השחקנים, והציפייה שירחם על אישה וינהג בה בעדינות היא לא הוגנת. אגב, האוהדת עצמה הגיבה בקור רוח אוסטרלי אופייני. "הכל בסדר", אמרה, "No worries".

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully