וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר גדול בהפועל ירושלים: "קשה להרים שחקנים ממצבים כאלו"

10.4.2022 / 9:54

בקבוצה התקשו לעכל את ה-2:1 בקרית שמונה, זיו אריה: "עושים הכול נכון ומפסידים". שחקנים חיזקו את הבלם נועם מלמוד ששגה בספיגה של הגול השני

תקציר ה-1:2 של עירוני קרית שמונה על הפועל ירושלים/ספורט1

שבר גדול היה בהפועל ירושלים לאחר ההפסד אתמול (שבת) 2:1 לעירוני קרית שמונה. מחצית שניה מצוינת של הקבוצה, שער שוויון ומומנטום שהלך איתה נהרסו בסופו של דבר בעקבות שער בו טעו נועם מלמוד ויונתן שאבי.

במועדון אמרו עוד בלילה: "קשה להרים שחקנים ממצבים מכאלה, אבל כל אחד שיילך הביתה ויראה את החצי השני יקבל סיבה לאופטימיות, אנחנו שווים הרבה יותר נקודות ויש עוד ארבעה משחקים להראות את זה".

איתי זדה שחקן הפועל ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
איזו אכזבה. שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

זיו אריה, שנשאר דקות ארוכות על הספסל, התקשה לדבר יותר מדי בסיום ואמר לאנשי המועדון: "אנחנו עושים הכל נכון, חוזרים, שולטים, משום מקום הולך המשחק, פשוט כואב". השחקנים חיזקו את נועם מלמוד שהיה מרוסק בסיום, בלם הרכש אנדריי באצ'ו אף סיפר לכולם על טעות דומה שהייתה לו כשחקן צעיר, חיבק את הבלם ועודד אותו. אחרי הפגר שחקניו של זיו אריה ייפגשו את בית"ר ירושלים לדרבי ירושלמי לוהט שחשוב בעיקר לאדומים. בשלב הזה ניתן לאוהדי בית"ר היציע הדרומי מאחורי השער, המכיל כ-9,000 מקומות, כאשר אוהדי הפועל יישבו ביציע המזרחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן עירוני קרית שמונה, איתמר שבירו לפני שחקן הפועל ירושלים אווקה אשטה. ברני ארדוב
שרצקי ירכוש אותו מאלונה? איתמר שבירו/ברני ארדוב

בעירוני קרית שמונה מרוצים מאוד מהניצחון, כאשר המטרה של הקבוצה היא לסיים במקום השביעי. מאמן הקבוצה שיסיים את תפקידו בסוף העונה, סלובודן דראפיץ', זכה אמש לעידוד של הקהל המקומי שהיה רוצה לראות אותו ממשיך בקבוצה. דראפיץ' הבהיר עוד לפני פתיחת הפלייאוף לשחקנים שהם צריכים להמשיך ולנצח, כי המשחקים האלה יקבעו את עתידם ואת עתידו בעונה הבאה ובמועדון מרוצים מהנחישות של השחקנים.

הבלם עאיד חבשי סובל מכאבים בקרסול ויעבור בדיקות כשהוא בספק למשחקים הבאים. גם איתמר שבירו שרשם את שערו העשירי אתמול, סובל מכאבים בברך. שרצקי כזכור בשיחות עם בעלי הפועל באר שבע בנוגע למחיר הרכישה של השחקן. לשרצקי יש אופציה לרכוש את שבירו, אך הוא במגעים בנוגע לכך מול אלונה ברקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully