וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד כליבאת דורש ממשטרת ישראל כספים שהוחרמו לו בפשיטה

7.4.2022 / 13:03

לפני חודש וחצי נערך חיפוש בביתו של שחקן מ.ס. כפר קאסם בחשד להימצאות סמים, השוטרים לקחו מאות אלפי שקלים. המשפחה טוענת כי מדובר בחסכונות: "חקירה בלתי מובנת ובלתי מבוססת"

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 7.4/ספורט1

ב-21 בפברואר פשטה משטרת ישראל על ביתם של הכדורגלן מוחמד כליבאת ואשתו, ערכה חיפוש בחשד להימצאות סמים במקום, והחרימה סכומי כסף גדולים. היום (חמישי) נודע כי כליבת דורש את כספו בחזרה.

החיפוש החל בדירת אביו של כליבאת, שמתגורר בקומת הקרקע מתחת לשחקן מ.ס. כפר קאסם. השוטרים הלמו מספר פעמים בדלת הכניסה ולאחר מכן עלו לדירתו של כליבאת, כאשר אשתו פתחה את הדלת לאחר שהתעוררה משנתה יחד עם בתה בת השנה וארבעה חודשים לערך, ואז הודיעו לה השוטרים כי בכוונתם לבצע את החיפוש.

לדבריו, אשתו הובילה אותם לחדר הארונות בו נשמרו בתוך שקית מזומנים בסך 235,000 שקלים לערך. לאחר החיפוש נלקח אביו של השחקן לתחנת המשטרה, נחקר ושוחרר. כליבאת טוען כי מקור הכספים ממתנות כספיות שקיבל לרגל חתונתו, וכן משכר דירה עבור שתי דירות שאותן הוא משאיר ואשר את דמי השכירות הוא מקבל במזומן, ובנוסף ממשיכות בסך 440,000 שקל שביצע במהלך שלוש השנים האחרונות מחשבון הבנק שלו. המשפחה טוענת כי חלק מהכספים שהוחרמו שייכים לאביו שמשך אותם מחשבון הבנק שלו לקראת עלייה לרגל למכה, וחלק אחר הם חסכונות של אשתו.

עורך דין ג'וליאן חדאד. באדיבות המצולם,
עו"ד ג'וליאן חדאד/באדיבות המצולם

סנגורם של מוחמד כליבאת ואשתו, עו"ד ג'וליאן חדאד, טען בפני בית משפט השלום בקריות כי מדובר באנשים נורמטיביים ונעדרי עבר פלילי ולא נהיר פשר ביצוע החיפוש. ביום שלישי הבא יתקיים באותו בית משפט דיון בבקשה להחזיר את הכספים.

עו"ד ג'וליאן חדאד מסר בתגובה: "החיפוש אצל כליבאת היה לפני כחודש והתזמון לפרסום הכתבה היום, כמה ימים לפני דיון שעתיד להתקיים לבקשתו של מרשי להשבת כספו, די תמוה! מוחמד כליבאת הוא שחקן מוערך, נטול עבר פלילי ששיחק במדי נבחרת ישראל, וכל החקירה בעניינו בלתי מובנת ובלתי מבוססת ואני די בטוח כי החקירה תבוא לסיומה מהר מאוד ללא שום ממצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully