וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "אנחנו מכירים את האווירה ויודעים אילו דברים קורים בחולון"

הפועל ירושלים גברה בתום מותחן 85:87 על הפועל חולון, ורחוקה עוד ניצחון אחד מהבטחת המקום הראשון לפני הבית העליון. המאמן התייחס לאווירה העוינת: "גאה בדרך שבה נלחמנו ובקהל שנתן לנו תחושה ביתית"

תקציר כדורסל טורקי: אנאדולו אפס - פטקים ספור 83:97/ספורט1

אם המותחן שניפקו אמש (חמישי) הפועל חולון והפועל ירושלים הוא קדימון לקראת הצפוי הפלייאוף - הרי שהסיומת של ליגת העל לעונת 2021/22 עומדת להיות מרתקת ודרמטית מתמיד. האדומים יצאו מהיכל הטוטו עם ניצחון 85:87, הודות לסל ניצחון שקלע ג'יילן אדאמס בדרך ל-34 נקודות. כעת, הם זקוקים בסך הכל לניצחון במפגש הקצוות בראשון לציון ביום שני כדי לנעול באופן סופי את ראשות הטבלה, לפני המעבר לבית העליון.

"זה חשוב להיות מקום ראשון, אבל נשארו שישה משחקים עד לפלייאוף, והם לא יהיו קלים", אמר המאמן יותם הלפרין. "אנחנו רואים קבוצות שמגיעות הכי פייבוריטיות בעולם ומפסידות, כי הליגה צמודה ויש יריבות טובות שנלחמות. אנחנו צריכים להמשיך בדרך שהתחלנו אתמול".

סולימאן בריימו שחקן הפועל ירושלים. אודי ציטיאט
זקוקים לעוד ניצחון כדי להבטיח את המקום הראשון בסיום הסיבוב השני. שחקני ירושלים חוגגים/אודי ציטיאט

על שמחת הניצחון הירושלמי העיבה האווירה העוינת מסביב. במהלך כל המשחק הושלכו חפצים לעבר הספסל ואל יציע האוהדים, כשמי שסופג לא מעט קללות היה ווילי וורקמן, שהגיע לחולון בפעם הראשונה מאז עבר בקיץ לבירה. יו"ר הסגולים, איתן לנציאנו, זעם בסיום על השופטים וניהל דין ודברים עם סולימאן בריימו על תנועות התגרות מכוערות בקהל המקומי, בעוד שחקן הפנים הירושלמי הגיב באדישות לטענות.

"אנחנו מכירים את האווירה ואנחנו יודעים שדברים כאלה קורים כאן", סיכם הלפרין. "זה אולם שקשה לנצח בו. לא הגענו בכושר מלא, עם חולים ופצועים, ולחלק מהשחקנים היה קשה למרות ההפסקה הארוכה שהייתה לנו ממשחקים. לא שיחקנו כדורסל גדול, אבל אני גאה בדרך שבה נלחמנו וגאה בקהל שנתן אווירה ביתית מאוד".

בנוסף לכך, נהג ההסעה שהוקצתה לאוהדי ירושלים סיפר כי במהלך הערב הוא ספג איומים מאוהדים חולונים, שגנבו מהאוטובוס ציוד והשחיתו את המושבים. ארגון האולטראס של חולון העלה לרשתות החברתיות תיעוד של הדגלים והכרזות שבידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully