וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתלבטות של אבוקסיס: האם לפתוח עם אוחנה ושועה יחד ב-11

31.3.2022 / 8:14

השניים מתקשים לבוא לידי ביטוי כשהם משחקים יחד ומאמן בית"ר ירושלים יחליט סופית רק במוצ"ש. בואצ'י ומחיאס ינחתו בשישי, הגנאי ככל הנראה ייעדר נגד אשדוד, יחד עם גרצ'קין ורוטמן

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים תפגוש ביום ראשון (20:15, ספורט4) את מ.ס אשדוד בסגל חסר. לירן רוטמן המוצהב ייעדר, יחד עם מקס גרצ'קין שעורך רק אימוני ריצה בעקבות הפגיעה בכף הרגל וריצ'מונד בואצ'י, שיחזור רק ביום שישי לישראל מטיפולים באיטליה. גם ג'וסואה מחיאס ינחת בסוף השבוע לאחר ששהה אך לא שיחק במדי נבחרת ונצואלה בשני המשחקים נגד ארגנטינה וקולומביה.

יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מתלבט בנוגע לחלק הקדמי. אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס יערוך אסיפה רק לאחר חזרת כל הסגל מחר, אך בשלב הזה מתלבט בנוגע לאיוש החלק הקדמי, באם לפתוח עם חליאופילו פלייטר ובמקביל האם לפתוח עם מיכאל אוחנה וירדן שועה יחד, היות והשניים לא מצליחים עד עתה לבוא לידי ביטוי בדקות בהן הם אמורים לשתף פעולה ודורכים אחד לשני על המשבצת. ניב זריהן יחזור לסגל וגם כן נמצא בתמונת ה-11.

היציע המזרחי יהיה סגור ביום ראשון עקב העונש שספגה הקבוצה. במועדון מדברים על תמיכת הקהל במשחק ואמרו כי "זה נכון להיום היתרון היחידי שיש לנו בתחתית. אנחנו לא מספיק טובים, לא מבקיעים כמעט וסופגים בכל משחק, המצב לא טוב. צריכים כולם להתאחד סביב הקבוצה כדי לעמוד במשימה הזאת, אם אחת מהקבוצות בתחתית הייתה מנצחת במחזור האחרון המצב שלנו היה קטסטרופה".

עוד בוואלה!

ניב זריהן עשוי לשחק נגד אשדוד, בואצ'י הפצוע לא בתוכניות

לכתבה המלאה
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
היתרון היחיד של הקבוצה על יריבות התחתית. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

בנוגע למצב הכלכלי, כרגע נראה כי בתחילת אפריל תוכל הקבוצה לשלם את משכורות חודש מרץ, ואילו משכורות חודש אפריל תלויות גם בהכנסות ממשחקי הפלייאוף התחתון. משה חוגג לא העביר כסף מעבר ל-3.5 מיליון ש"ח שנתקבלו בינואר, ובשלב הזה במועדון דוחים ספקים, סוכנים, פסיקות פיפ"א, תשלום עבור מתאוסיניו ותשלומים נוספים על מנת לסיים תפעולית את העונה, כאשר כל הסכומים הללו יידחו לעונה הבאה, יחד עם הקיצוץ של 25% בשכר השחקנים, שיוחזר בעונה הבאה. בסך הכולל מדובר על דחיית תשלומים ביותר מ-5 מיליון ש"ח, שלא לדבר על הגירעון הכולל לו יצטרכו למצוא פתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully