וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מאושר כאן": המשחק המושלם של אדם סמית' - והשיאים שהוחמצו

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 7:33

הגארד הלוהט של הפועל חולון ירה תשע שלשות (אחת מתחת לעשירייה ההיסטורית של דורון ג'מצ'י) והגיע ל-38 נקודות (שווה לשיא העונה בליגת העל) בניצחון 77:99 על הפועל תל אביב: "לא ידעתי שזה יהיה הערב שלי"

אדם סמית', שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
התקרב לשיא של ג'מצ'י. אדם סמית'/ברני ארדוב

3:32 דקות לסיום, כשהגארבג' טיים כבר הוכרז ברחבי היכל הטוטו, החליט גיא גודס להוריד את אדם סמית' לנוח - ולתת לו ליהנות מהסטנדינג אוביישן הראוי לו. מאחורי המהלך הזה, ראוי ומתבקש ככל שיהיה, הסתתרה החמצה: הגארד האמריקאי ירה תשע שלשות והישווה את שיא הליגה הסדירה בישראל בכל הזמנים, אבל היה רחוק שלשה אחת מהעשירייה של דורון ג'מצ'י בפלייאוף; וסיים עם 38 נקודות, שהשוו את שיא הקליעה העונתי בליגת העל, אך לא שברו אותו.

עד תחילת השבוע שעבר עמד סמית' על 16 מ-49 מחוץ לקשת ב-16 הופעות, ומאז הפך בלתי ניתן לעצירה - עם 18 מ-29 בשלושה משחקים בלבד. מול הפועל באר שבע קלע 20 נקודות, וקבוצתו ניצחה; נגד דיז'ון עלה ל-29 וסידר לעצמו ולחבריו את הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות; ואמש (שני), כאמור, נעצר רק ב-38 והביא ניצחון על הפועל תל אביב, בדרך לקרב ישיר עם הפועל ירושלים על המקום הראשון בטבלה. בין לבין הוא נח נגד הפועל גליל עליון, והסגולים הובסו.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון מול שחקן הפועל תל אביב לוטן אמסלם. ברני ארדוב
גם הוא היה חסר מאוד במשחק הקודם. כריס ג'ונסון/ברני ארדוב

"לא ידעתי שזה יהיה הערב שלי", הצטנע הכוכב. "בסך הכל באנו לשחק חזק, אחרי הפסד, וידענו שזה משחק חשוב בבית. אני בכושר טוב ובקצב טוב, והחברים שלי לקבוצה מוצאים אותי. יש לנו הזדמנות לעשות דברים מדהימים, ואנחנו מצפים בהתרגשות להמשך העונה. אני אוהב את המקום הזה. ההרגשה לשחק כאן היא שונה מבכל מקום אחר, ואני מאושר".

בדרך לניצחון 77:99, נהנתה חולון גם מ-15 נקודות ושמונה ריבאונדים של כריס ג'ונסון, 11 נקודות של ג'ו רגלנד ושבעה אסיסטים מתוצרת גיא פניני. סמית' החמיא להם, ובעיקר לקפטן הישראלי: "אני מוריד את הכובע בפני גיא, שמושך תשומת לב ואני לומר הרבה ממנו. הוא, ג'ו וכריס הם המנהיגים שלנו. כשהוא על המגרש, אנחנו משחקים את ההתקפות דרכו. הוא קורא את ההגנה ואומר לאנשים לאן ללכת.

זה היה המשחק הרביעי של הסגולים בשישה ימים - כשעוד נותרו להם שני משחקים עד לפתיחת סדרת הפלייאוף בליגת האלופות נגד שטרסבורג ביום רביעי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully