וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודה לבנה. נקודה אדומה

15.2.2003 / 20:48

רוסו העלה את הירוקים ליתרון על ההתחלה, אבל קלשנקו איזן במחצית השניה. פנדל לא מוצדק שמעניק דני קורן לחיפה מסתיים בהדיפה ענקית של אלי-מלך בתוך תוספת הזמן

איצטדיון מלא, אווירה אירופית, שערים נאים, רגעי מחלוקת - יבול נאה למשחק העונה. המפגש המסקרן הסתיים בתיקו 1:1 והותיר את המצב בצמרת על כנו למשך שבוע נוסף, כשהפועל תל אביב מובילה על האלופה מכבי חיפה בשלוש נקודות.

השופט דני קורן קיבל שלוש החלטות שנויות במחלוקת - פעם כשלא שרק לכדור עונשין מ-11 מטר לאחר נגיעת יד ברחבת חיפה, פעם כשהתעלם מהכשלה על רוסו, ופעם כשכן החליט שרוסו הוכשל ברחבה, בדקה האחרונה, ונתן לירוקים הזדמנות לגנוב את המשחק. אלימלך הדף מצוין את הבעיטה של באדיר והשאיר נקודה אחת לאדומים.

מחצית ראשונה

ההתחלה היתה מבטיחה מאד. דווקא האדומים הגיעו ראשונים להזדמנות, כבר לאחר שתי דקות, כשטועמה שלח את קלשצ'נקו ממרכז המגרש, אבל אוואט השתטח לרגלי המולדובני והרחיק.

השער הראשון נפל כבר בדקה השישית. ואליד באדיר מצא עצמו עם שטח לרוץ באגף ימין. כדור רוחב בחצי גובה לרוסו, פאלש של הקרואטי הבינלאומי ויתרון 0:1 לירוקים שמקפיץ את הקהל.

מאז השער נרשם לחץ כבד למדי על שערה של הפועל. טועמה הגיע למצב קורץ בדקה ה-15 אבל כדור אלכסוני שלו מחוץ לרחבה עולה גבוהה מעל השער. 3 דקות אח"כ בעיטה חופשית לזכות הפועל ת"א מטווח של 20 מטר אבל הכדור לא עובר את החומה. שחקני הפועל ת"א רצים אך השופט בטענת יד של שחקן בחומה. מצלמות הטלויזיה מוכיחות שאכן יד היתה והגיע פנדל לת"א.

ההזדמנות הטובה ביותר של הפועל ת"א עד כה הגיעה בדקה ה-23. עמרי אפק הקשיט כדור גאוני לעברו של קלשנקו שמהאויר, חופשי לחלוטין, בעט חזק אבל הכדור עבר סנטימטרים מהקורה של אוואט.

שוב ההגנה של חיפה חולמת ושוב קלשנקו קיבל את הכדור חופשי לחלוטין בדקה ה-30 אבל הפעם היה זה דודו אוואט שיצא קדימה ומנע שער בטוח. מנגד, בדקה ה-32, חיפה סוף סוף יוצאת להתקפה מסוכנת, ראשונה מאז הבקעת השער, אבל בעיטה חלשה מאד של בדיר מוצאת את שביט אלימלך מוכן. חמש דקות מאוחר יותר שוב חיפה בהתקפה מסוכנת. הכדור שמטייל במרכז הרחבה מורחק בצורה מרושלת ע"י אנטבי שכמעט כובש שער עצמי.

מחצית שניה

בפתיחת המחצית השניה, שני המאמנים לא מבצעים חילופים. הלחץ של ת"א המשיך כמו שהסתיים במחצית הראשונה. זדנברג, באיום ראשון על שער הפועל, אבל נבלם לפני הכניסה לרחבה.

שוב זנדברג, בדקנ ה-49, מאיים על שער ת"א כשמקבל מסירה גאונית מרוסו שמוצאת את אותו לבד מול אוואט אבל הקוון מרים את הדגל לנבדל שמצלמות הטלויזיה הוכיחו שלא היה ולא נברא.

הפועל ת"א לא הצליחה להיכנס לרחבה ולכן ניסו חניכיו של קשטן לבעוט מרחוק. טועמה בדקה ה-52 ואבוקסיס בדקה ה-54, מנסים את כוחם אבל אוואט והגנת חיפה מצליחה לבלום.

בדקה ה-58 הצדק נעשה. סרגי לקצ'נקו מקבל את הכדור בתוך הרחבה ממסירה גאונית של יוסי אבוקסיס, מסתובב מצויין ובועט פנימה. אוואט לא יכול לעשות מאומה.

ההחמצה של המשחק מגיעה בדקה ה-66. טועמה משאיר את קלשצ'נקו חופשי לחלוטין מול אוואט בזוית נוחה אבל הכדור טס לו החוצה. הפועל ת"א כבר משתלטת לחלוטין על המגרש וממשיכה לתקוף את שערו של אוואט.

בדקה ה-70 מבצע שום חילוף ראשון. אליניב ברדה נכנס במקומו של מיכאל זנדברג.

גובאני רוסו, בדקה ה-77, מהתל בהגנת ת"א, עובר שלושה שחקנים, נכנס לתוך הרחבה ושם מופל אבל השופט דני קורן, משום מה, טוען שלא היה שום דבר ומורה לרוסו הזועם לקום. בן לוז מפנה את מקומו לפיני בלילי בדקה ה-80.

4 דקות לסיום הרוחות מתלהטות כשאבוקסיס מכשיל את עידן טל ובתגובה בועט טל ברגלו של אבוקסיס. דני קורן מצליח להרגיע את הרוחות אבל דקה אח"כ פיני בלילי דוחף בגסות את אריק בנאדו בעבירה שנעלמת מעיניו של השופט.

דקה לסיום, וואליד באדיר בועט כדור אדיר מעל המשקוף ומנגד סרגיי קלשצ'נקו מקבל כדור רוחב מושלם מבלילי אבל הכדור שלו פוגש רק את המשקוף בעוד החמצה גדולה.

ואז הגיעה הדקה האחרונה והכל כך מדוברת. חיפה מקבלת פנדל מפוקפק ביותר כשג'ובאני רוסו נכנס אל תוך הרחבה ומופל. דני קורן, שלפני 5 דקות לא נתן פנדל שכן הגיע לחיפה, הפעם החליט לשרוק למורת רוחם של האדומים. באדיר ניגש לבעוט אבל אלימלך, גיבור המשחק, בזינוק דרמטי, עוצר את הכדור. הנקודות מתחלקות.

הרכבים פותחים

מכבי חיפה: אוואט, קייסי, ז'אנו, בנאדו, חרזי, זנדברג, באדיר, ז'אוטאוטאס, רוסו, טל, קטן.

הפועל ת"א: אלימלך, גרשון, חליס, חלפון, אנטבי, אפק, אבוקסיס, הלמאי, לוז, טועמה, קלשנקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully