וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר ביקר חייל שנפצע בפיגוע והזמין אותו לאחד ממשחקי מכבי חיפה

28.3.2022 / 14:10

המאמן ומנהל הקבוצה גיל אופק הגיעו להלל יפה בעקבות פוסט שהעלה אחיו של החייל בקבוצת האוהדים של הירוקים והעניקו חייל כדור וחולצה. ניסיונות להכשיר את דוניו לבאר שבע

מאמן מכבי חיפה ברק בכר מבקר פצוע מהפיגוע בחדרה/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אביעד בלילי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר ומנהל הקבוצה גיל אופק הגיעו היום (שני) לבקר את החייל הפצוע אייל חזן. הבוקר העלה אחיו של חזן פוסט בקבוצות האוהדים של מכבי חיפה ברשתות החברתיות בהן ביקש מאוהדי חיפה להתפלל לרפואתו של אחיו שנפגע אתמול בפיגוע ואף הוסיף שהחלום של אחיו זה לפגוש את מאמן האלופה.

במועדון קראו את הפוסט ובכר החליט להגיע לבית החולים הלל יפה ולבקר את חזן. לפי אותו פוסט של האח, חזן ספג שני כדורים מהמחבלים ואף ירה עליהם בחזרה כשהוא מודיע לאימו בטלפון שנפצע בפיגוע. בכר שוחח עם חזן שהתרגש מאוד מהמחווה וכן העניק לו חולצה וכדור מתנת הקבוצה. בנוסף, הבטיח בכר לחייל הפצוע שיזמין אותו למשחק והוא יהיה אורח כבוד. החייל הפצוע הפתיע וביקש מהמאמן שכוכב הקבוצה עומר אצילי יגיע גם כן לבקר אותו כשבכל מקרה מתכוונים גם חלק מהשחקנים להגיע על מנת לבקר את חזן בבית החולים בהמשך השבוע.

אנשי מכבי חיפה מבקרים חייל פצוע. שלומי גבאי
אנשי מכבי חיפה מבקרים חייל פצוע/שלומי גבאי

בעניין אחר, במכבי חיפה ממשיכים באימונים במתכונת מצומצמת מאוד כאשר שחקני הנבחרות צפויים לחזור לאימונים לקראת סוף השבוע כדי להתחיל בהכנות מלאות למשחק העונה מול הפועל באר שבע. מי שמתאמן באופן רגיל כבר מעל לשבוע הוא רמי גרשון שחוזר מהפציעה. מי שעדיין לא חזר לאימונים מלאים הוא גודסוויי דוניו.

בצוות הקופאי ממשיכים בשיקום בהדרגה עם החלוץ וזה ינסה לחזור לאימונים מלאים כאשר כל השחקנים יחזרו בניסיון להכשיר אותו למשחק מול הפועל באר שבע, אך עם זאת עדיין קיים ספק בנוגע לכשירותו למשחק זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully