וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומר: "זה מה שציפינו שיקרה". מולר זכה בחולצה של גולדברג

27.3.2022 / 0:51

המאמן הזמני של הנבחרת לאחר ההפסד 2:0 לגרמניה: "מגיע שאפו לשחקנים". מרציאנו: "אם מדברים עליי כשאני בנבחרת ובפיינורד, מצבי טוב"

תקציר: גרמניה - ישראל 0:2/ספורט1

נבחרת ישראל יצאה בזול ממשחק הידידות מול גרמניה, כשהפסידה הלילה (שבת) רק 2:0 לאחת הנבחרות הטובות בעולם. המאמן הזמני גדי ברומר העניק הופעות בכורה לחמישה שחקנים - שון גולדברג ותאי בריבו שפתחו בהרכב, גבי קניקובסקי, דין דוד ורמזי ספורי שנכנסו כמחליפים - וקיבל הופעה מצוינת בשער מאופיר מרציאנו, אבל המצבים הנייחים שוב היו הרעה החולה של הנבחרת והספיקו למארחת. קאי האברץ כבש אחרי קרן (36) וחברו מצ'לסי טימו ורנר עשה את זה אחרי כדור חופשי (45) והגרמנים שמרו על מאזן מושלם של חמישה ניצחונות בחמישה מפגשים עם נבחרת ישראל. יונתן כהן המחליף סחט פנדל ויכול היה לצמק בתוספת הזמן, אך נעצר על ידי קווין טראפ.

קווין טראפ שוער נבחרת גרמניה עוצר פנדל של יונתן כהן שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
"חבל שזה לא נכנס". הפנדל המוחמץ של יונתן כהן/רויטרס

גדי ברומר אמר בסיום: "זה מה שציפינו שיקרה. ניסינו לצמצם את הפערים בחלק ההגנתי. במעברים מההגנה להתקפה היינו קצת פחות מאמינים. אם היינו מאמינים יותר אולי היינו משיגים קצת יותר. אין לי מה להגיד מעבר לשאפו לשחקנים. מגיע להם כל הכבוד על המאמץ. שיחקנו מול אחת הנבחרות הטובות בעולם. הם נתנו מעל ומעבר והקפידו על ההוראות".

על אופיר מרציאנו: "בכדורגל יש ימים פחות טובים. ברגע שאתה נותן לשוער את הביטחון שהוא צריך לקבל, אז הוא מוכיח את עצמו. אני לא רוצה להתייחס למה שמרקו אמר. הבאתי קצת את האני מאמין שלי. ניסינו לשחק כדורגל, אבל התמודדנו מול נבחרת שלחצה אותנו בכל מקום במגרש. אלו דברים שאנחנו לא רגילים אליהם. החילופים היו טובים ודווקא בסוף שיחקנו יותר טוב".

על יונתן כהן: "ראיתי את הפרגון של כל השחקנים. יונתן הרגיש טוב עם הבעיטה של הפנדל. חבל שזה לא נכנס, אבל אני מרוצה".

עוד בוואלה!

נבחרת ישראל הפסידה 2:0 בגרמניה, מולר ויונתן כהן החמיצו פנדלים

לכתבה המלאה
תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה עם חולצה של נבחרת ישראל. רויטרס
אפשר רק לפנטז עליו במדים הכחולים. תומאס מולר עם החולצה של שון גולדברג/רויטרס

אופיר מרציאנו התייחס לביקורת שהייתה על שיתופו: "במהלך כל הקריירה שלי זה המקום שדיברתי בו. רק על המגרש. אין לי טעם לדבר באולפנים. באתי לפה ועשיתי את הכי טוב שאני יכול, אני שמח שהייתה הופעה טובה. זה משחק שנצטרך לקחת ממנו הרבה דברים טובים. זה היה שיעור טוב להמשך. אם מדברים עליי כשאני משחק בנבחרת ישראל ובפיינורד מול אייאקס, אז מצבי טוב. אני עובד קשה בשביל להיות הכי טוב שאפשר. יש ימים פחות טובים והכי חשוב זה לצאת מימים כאלו".

אלי דסה ששימש כקפטן אמר: "כבוד ענק בשבילי לייצג את הנבחרת. זה משהו שחלמתי עליו כל החיים. זה להיכנס לנעליים גדולות. צריך לשים דברים על השולחן. שיחקנו מול מעצמת כדורגל, יש פערי רמות גדולים מאוד. אבל בסך הכול אני חושב שהייתה הופעה מכובדת. לא התבזינו, התעלמנו מכל רעשי הרקע. אנחנו שחקנים מקצוענים ולא היינו בכיוון הזה. אני מבחינתי לשחק כל שבוע מול הטופ העולמי".

מנור סולומון התייחס לגדי ברומר ואמר: "אני מכיר אותו הרבה שנים. בימים הספורים שאנחנו איתו אנחנו מאוד נהנים". על בניון שנכנס לתפקידו כמנהל המקצועי: "יוסי זה דמות שכולנו אוהבים. הוא הכי מתאים לתפקיד הזה לדעתי ואני בטוח שהוא רק יתרום לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully