וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני יהודה טוענים: אבנים הושלכו לעבר רכבו של ברק אברמוב

עודכן לאחרונה: 25.3.2022 / 18:51

אוהדי הזהובים התפרעו אחרי התבוסה להפועל פתח תקוה וניסו לתקוף את הבעלים. שחקן: "עונה שעשתה לכל אחד מאיתנו שם רע"

אירוע אלים התרחש היום (שישי) בסיום המשחק בו הובסה בני יהודה 4:0 על ידי הפועל פתח תקוה. בעלי הזהובים ברק אברמוב יצא עם מכוניתו מחוץ לאיצטדיון וכמה אוהדים ניסו להגיע אליו כששוטרים שהיו במקום התערבו.

לטענת גורמים במועדון, לעבר מכוניתו של אברמוב אף נזרקו אבנים כשהבעלים עצמו הרגיש מאוים מאוד מעצם האבנים שכוונו לעברו. בבני יהודה יודעים לספר שאברמוב, שכבר ספג קללות העונה, מייחס לאירוע הנוכחי חשיבות אחרת. האירוע עשוי להוביל לכך שאברמוב ישקול את המשך דרכו במועדון.

בעלי בני יהודה ברק אברמוב. אריאל שלום
משבר קשה. אברמוב/אריאל שלום

האוהדים זועמים על מצבה של הקבוצה, שלא רק שלא מתמודדת בשלב זה על העלייה לליגת העל, אלא אף הובסה במשחק פתיחת הפלייאוף. גם המאמן ניסו אביטן זכה לליווי של שוטרים כאשר יצא מהאיצטדיון. אוהדים קראו לעברו של אביטן להתפטר ואף צעקו לעברו "מאמן סמרטוט". בשלב זה לא ברור האם אברמוב יגיש תלונה במשטרה.

בקרב השחקנים גם יש תחושות קשות מאוד ונראה שעם או בלי אברמוב, בעונה הבאה הקבוצה תעבור מתיחת פנים רצינית. "ברור שאסור שתהיה אלימות, אבל אנחנו מבינים את הזעם של האוהדים", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו מביכים אותם ובעיקר את עצמנו. העונה הזו עשתה רע לשם של כל אחד מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully