וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות הולכת וגוברת בין ראשי הפועל חיפה לספונסר הראשי

24.3.2022 / 15:15

הווטסאפ רוחש, הפייסבוק גועש וההתנגחויות בעיצומן. שמו של צחי נקש לא הוזכר בפוסט של המועדון: "הופכים אוהב לאויב"

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

המתיחות בין הספונסר הראשי של הפועל חיפה, צחי נקש, לבין המאמן אלישע לוי, התפתחה למתיחות קשה בין נקש לראשי המועדון כאשר הצדדים ממש מתנגחים. נקש הודיע אמש בקבוצות סגורות ברשתות החברתיות שהוא פועל עצמאית לגיוס אוהדים לחצי גמר גביע המדינה - בין היתר הוא הודיע על מתחם הפנינג שייפתח לפני המשחק במועדון גגרין בקרבת אצטדיון בלומפילד. היום בתגובה, הוציאו במועדון פוסט שעורר זעם מצד גורמים רבים וממחיש את המתיחות הקשה.

בפוסט שפרסם המועדון נכתב על ההצלחה של מחלקת הנוער ועל כך שקבוצות הבכירות של המחלקה מתמודדות על העפלה לליגה הראשונה. בפוסט הוזכרו הבעלים יואב כץ שנותן רוח גבית, המנכ"ל רובי רגב והסמנכ"ל איתי רק, אבל הושמט שמו של נקש שלמעשה לקח העונה תחת חסותו את ההתנהלות במחלקת הנוער והשקיע כספים. בנוסף, כן לא הוזכרו שמותיהם של גורמים ומנהלי המחלקה.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. שלומי גבאי
לא שקט במועדון שלו. יואב כץ/שלומי גבאי

לוואלה! ספורט נודע שבקבוצת הווטסאפ של מחלקת הנוער כתב אחד הגורמים: "מה זה הפוסט המגולמני הזה? איך לא הוזכרו מנהלי הקבוצות? אפשר לדעת מי כתב על זה כדי לגמול לו על הפוליטיקה המגעילה הזו? אתם יודעים להפוך אוהב לאויב".

גם התגובות בדף הפייסבוק לפוסט הזכירו ברובן את העובדה שנקש לא הוזכר ונראה שהמתיחות בין הצדדים כה גדולה עד כדי כך שספק גדול אם הוא וחברת אלמוג יישארו בעונה הבאה כספונסרים העיקריים. "צחי טעה בגדול בעניין אלישע ולא היה צריך להתבטא כלפיו", הסביר גורם המעורה מאוד בנעשה בהנהלת הפועל חיפה, "אלישע צדק כשהוא התרעם, אבל מכאן ולנסות למחוק את כל מה שצחי עושה העונה, במיוחד בקטע של הקהל ומחלקת הנוער - זה דבר חמור. אם מישהו חשב שזה יקרב את האוהדים של הפועל חיפה, להערכתי זה יעשה את ההיפך".

תגובת הפועל חיפה: "מדובר בפוסט אינפורמטיבי על מנת לעודד את השחקנים והמאמנים לקראת השליש האחרון של העונה ובתקווה לעלייה של 3 הקבוצות חזרה לליגות הבכירות. המועדון מכיר ומוקיר את תרומתם הרבה של גורמים רבים בניהם צחי נקש על עזרתם ותרומתם".

תגובת צחי נקש: "אין שמח ממני על הצלחת מחלקת הנוער שמהווה גאווה אדירה למועדון. אני ויואב משדרים על אותו גל למרות שמנסים צייר זאת אחרת . מעבר לזה אין לי מה להגיב חוץ מאשר בואו נתעסק בעלית ליגה וחצי הגמר למען קיר אדום בחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully