וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם: "אם לא התמיכה של בנק הפועלים, היה לנו קשה להתקדם"

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 24.3.2022 / 15:42

הוועד האולימפי השיק את החסות החדשה של בנק הפועלים במסיבת עיתונאים חגיגית, בהשתתפות מיטב הספורטאים. דולגופיאט: "בשביל להתרכז בספורט, חייבים תמיכה". צפו בכתבה

בווידאו: השקת החסות החדשה של בנק הפועלים במסיבת עיתונאים של הוועד האולימפי/עריכה: דינה מחפוץ

הוועד האולימפי השיק במסיבת עיתונאים חגיגית את החסות של בנק הפועלים לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024. מיטב הספורטאים, כולל האלופים האולימפיים לינוי אשרם וארטיום דולגופיאט, לקחו חלק באירוע וסיפקו כמה תשובות מסקרנות.

"בבנק הפועלים תומכים בנו בכל מה שהם יכולים, ואני שמחה שההסכם נמשך", אמרה האלופה האולימפית לינוי אשרם. "זה כל כך חשוב". "בשביל להתרכז רק בספורט אתה חייב שתהיה לך תמיכה גדולה מאחור ובלי זה קשה מאוד להתקדם", הוסיף אלוף אולימפי נוסף, ארטיום דולגופיאט, שהתייחס גם להכנות לפריז: "השנה הזו הייתה עמוסה, אבל אני מתקדם".

"אנחנו רואים בערך של הספורט ערך שמחבר גם את הילדים והנוער לחינוך למצוינות, למקצוענות, להתמדה ולנחישות, שאלו ערכים שאנחנו מאוד מאמינים בהם", ציינה גלית פולק, מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית בבנק הפועלים. "החסות כוללת גם חסות לוועד עצמו וגם חסות שנתית שאנחנו נותנים לשמונה ספורטאים אולימפיים ושני ספורטאים פראלימיפיים עד האולימפיאדה".

יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד הוסיפה: "הבנק המוביל במדינה מאמין ותומך בנו. אנחנו יוצרים ערך משותף של מצוינות ישראלית, נחישות ועבודה קשה. כמה מדליות נביא בפריז? אנחנו כל הזמן רוצים לשבור את השיאים של עצמנו". גם מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג התייחס לחסות של הבנק: "מהרבה בחינות בנק הפועלים הוא פורץ דרך. לא רק שהוא נתן תמיכה לוועד האולימפי, אלא תמך גם בעשרה ספורטאים. זה שונה מהנוף שהיה עד היום".

השחיין יעקב טומרקין סיכם: "ברגע שאתה מתאמן אתה לא רוצה לדאוג לכסף, לכן חשוב מאוד שגוף גדול כמו בנק הפועלים תומך. אפשר לישון בראש שקט".

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully