וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הצטרפה למרכז

15.2.2003 / 21:50

לעומת התיקו הדרמטי במשחק העונה, שאר משחקי השבת הוכרעו: בני יהודה ניצחה את ראשל"צ וברחה לתחתית, אשדוד ניצחה בכפר סבא ובאר שבע גברה על מכבי פ"ת


ארבעה משחקים התקיימו היום בליגת העל במסגרת המחזור ה-20. על המשחק המרכזי תוכלו לקרוא בידיעה נפרדת, ואילו בשאר הליגה הושגו הכרעות בכל שלושת המשחקים: בני יהודה התרחקה מן התחתית בניצחון 3:2 בראשל"צ, אשדוד ניצחה בכפר סבא 0:2 והשאירה אותה מתחת לקו האדום, ואילו בקרב מרכז הטבלה גברה הפועל באר שבע על מכבי פתח תקווה 0:2 וחזרה למסלול הניצחונות.

עירוני ראשון לציון - בני יהודה ת"א 3:2

ראשל"צ, נועלת הטבלה עם 12 נקודות, אירחה את בני יהודה שהגיע למשחק מהמקום ה-8 עם 20 נק'.

המאמן הזמני של ראשון לציון, זיו פלגי, הדריך את הקבוצה על הקווים לאחר התפטרותו של שלום בתחילת השבוע.

אסי בלדוט העלה את האורחים ליתרון ראטשון כבר אחרי 6 דקות מהפתיחה אבל ראשל"צ חוזרת למשחק בדקה ה-21 משער של ודז'ינסקי. ניר סביליה החזיר את היתרון לכתומים 5 דקות לסיום המחצית הראשונה. עשר דקות לסיום כובש ולדימיר אנדונוב את השלישי לזכות בני יהודה מהנקודה הלבנה. שחקן עירוני ראשל"צ הורחק בכרטיס אדום. ניסן קפטה צימק למקומיים בדקה ה-90 מפנדל וקבע את תוצאת הסיום.

הפועל כפ"ס - מ.ס אשדוד 2:0

בקרב תחתית חשוב גוברי הכחולים מעיר הנמל על הירוקים מהשרון ומשאירים אותם מתחת לקו האדום. הולצמן כבש את הראשון במשחק לזכות אשדוד בדקה השמינית, ובדקה ה-70 ביסס סרגיי קנדאורוב את היתרון בשער נוסף, שחתם את תוצאת הסיום.

הניצחון נותן לאשדודים מרווח נשימה ומשקיע את כפר סבא עמוק יותר מתחת לקו האדום.

הפועל ב"ש - מכבי פ"ת 0:2

לאחר מחצית ראשונה מאופסת מעלים אלעד בונפלד (68) ואמיר אבוטבול (90) מקנים ליקירת הנגב ניצחון שמחזיר אותה לקרבת הצמרת. סתיו אלימלך מבאר שבע הורחק דקה לפני השער השני.

הניצחון מחזיר את הבאר שבעים לשולי הצמרת ולמסלול של ניצחונות, בעוד הקבוצה של משפחת לוזון נותרת נטועה עמוק במרחב הנוח של מרכז הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully