וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הפלייאוף: הפועל חולון מארחת את דיז'ון במחזור הנעילה

23.3.2022 / 9:02

הסגולים מגיעים לערב המכריע של הטופ 16 כשגורלם בידיהם: ניצחון יסדר להם את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות בסדרת רבע הגמר. אם יפסידו, הם יזדקקו לניצחון של גלאטסראיי המודחת על לודוויגסבורג כדי להימנע מהדחה

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 86:75/ספוקט1

העונה שעברה נחשבה למוצלחת ביותר שהפועל חולון רשמה אי פעם במפעלים האירופיים, כשהעפילה לראשונה לרבע גמר ליגת האלופות. הערב (רביעי, 19:00) היא תוכל לשחזר את ההישג ולהתברג בין שמונה הגדולות במפעל בפעם השנייה ברציפות.

הסגולים יארחו את דיז'ון ויגיעו לערב ההכרעה של הטופ 16 כשגורלם בידיהם: ניצחון יעניק להם את המקום הראשון בבית ט' ויעלה אותם לסדרת הטוב משלושה עם יתרון הביתיות, נגד יריבה שתגיע מהמקום השני באחד הבתים האחרים.

כריס ג'ונסון שחקן הפועל חולון. אתר פיב"א, אתר רשמי
משחק קריטי לחולון. כריס ג'ונסון/אתר רשמי, אתר פיב"א

אם יפסידו, הם יהיו תלויים בתוצאת המשחק המקביל בין גלאטסראיי (שכבר הודחה) ללודוויגסבורג. במצב שכזה, גיא גודס ושחקניו יזדקקו לניצחון טורקי כדי לסיים במקום השני ולשרוד; במידה שהגרמנים ייצאו מאיסטנבול עם ניצחון, הקבוצה הישראלית תודח.

דיז'ון, המאומנת בידי כוכב הפועל תל אביב והפועל אילת לשעבר, ננאד מרקוביץ', זקוקה לניצחון כדי לעלות לשלב הבא. בסיבוב הקודם היא גברה על חולון 66:78, אבל להפרש לא תהיה משמעות מכיוון ששתי הקבוצות אינן יכולות לסיים במאזן זהה.

הגרלת סדרות רבע הגמר והשיבוץ לפיינל פור ייערכו ביום שישי בבילבאו, העיר שנבחרה לארח את אירוע הגמר, אף שאינה מיוצגת על ידי קבוצה בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully