וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה ופודגראנו צפויים לפתוח בנבחרת הצעירה: "רוצים להיות חלק מהיסטוריה"

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 10:14

הצעירה מתכוננת למשחק מול פולין (ה', 18:30), כשהיא במצב טוב בבית עם שורה ארוכה של שחקנים בכושר טוב: "הפעם יש לוקסוס"

שחקני הנבחרת הצעירה מדברים לקראת המשחק מול גרמניה/ההתאחדות לכדורגל

הנבחרת הצעירה של ישראל ממשיכה בהכנות למשחק המכריע מול פולין במסגרת מוקדמות יורו 2023. החניכים של אלון חזן, שזכו אמש לנאום פטריוטי במיוחד, מאמינים שניתן לנצח את פולין ולרשום מקדמה רצינית בדרך למאבק ישיר מול גרמניה על ראשות הבית. "יש פה אמונה שאנחנו יכולים לעשות את זה", אמר שחקן בנבחרת, "יש פה נבחרת מאוד מגובשת וכולם רוצים להיות חלק מהיסטוריה".

ישראל תארח פולין ביום חמישי במושבה (18:30), וביום שלישי הבא את גרמניה במושבה (18:00). ישראל כרגע במקום השני בבית, צמודה לגרמניה כשלשתי הנבחרות 15 נקודות אחרי 6 מחזורים. פולין במקום השלישי עם 13 נקודות. אחריהן הונגריה (7), לטביה (3) וסן מרינו (0).

ליאל עבדה, שחקן סלטיק. Mark Runnacles, GettyImages
ליאל עבדה, שחקן סלטיק/GettyImages, Mark Runnacles

המאמן אלון חזן עדיין לא תרגל הרכב ברור אך עושה רושם שהוא נעול על חוליית ההגנה שתכלול את אור בלוריאן וגיל כהן כבלמים ואת כארם ג'אבר ודורון ליידנר כמגינים כשדניאל פרץ יפתח בין הקורות. בחלק ההתפקי עושה רושם שהליגיונרים ליאל עבדה וסוף פודגראנו יקבלו את המקום בהרכב אך מלבדם עושה רושם שחזן באמת מתלבט בשאר העמדות בין שחקנים רבים. "אין ספק שיש הפעם לוקסוס של הרבה מאוד שחקנים שהם שחקני הרכב בולטים בקבוצות שלהם ושחקנים בקבוצות גדולות", אמר גורם בנבחרת, "יש פה סגל חזק ואנחנו מקווים להמשיך בקמפיין המצויין שאנחנו רושמים עד עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully