וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפנוס דדאס יתמנה לעוזר מאמן צסק"א מוסקבה

21.3.2022 / 16:45

אקס הפועל חולון, שחתום בא.א.ק אתונה, יצטרף מיידית לצוות של איטודיס בחוזה עד תום העונה עם אופציה. עם זאת, עתידו של המאמן הראשי לא ברור בשל סימני השאלה סביב ההשתתפות ביורוליג

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 86:75/ספוקט1

עדיין לא ברור האם צסק"א מוסקבה תשחק ביורוליג בעונה הבאה, אבל בינתיים היא זקוקה לעוזר מאמן ומי שייכנס לתפקיד מוכר היטב לחובבי הכדורסל בישראל: אקס הפועל חולון סטפנוס דדאס קיבל הצעה להצטרף לצוותו של דימיטריס איטודיס, שנפרד מעוזרו הקודם אנדראס פיסטיוליס שמונה למאמן הראשי של גלאטסראיי, וצפוי לעשות את המעבר עוד השבוע כשפרטי חוזהו כבר סוכמו והוא יחתום עד תום העונה עם אופציה לעונה הבאה, בתנאי שצסק"א תשחק ביורוליג.

דדאס מחזיק בחוזה כמאמן א.א.ק אתונה עד 2023, אך לא מן הנמנע שהוא יעזוב את בירת יוון לטובת צסק"א באופן מיידי. במקרה שיתמנה לעוזרו של בן ארצו איטודיס, לדדאס תהיה משמעות מכרעת בהכנת הקבוצה לעונה הבאה, שכן איטודיס יאמן את נבחרת יוון באליפות אירופה שתיערך בספטמבר.

עם זאת, חשוב להדגיש כי גם עתידו של איטודיס בצסק"א לוט בערפל, בשל סימני השאלה בנוגע להשתתפות הקבוצה ביורוליג בעונת 2022/23. כידוע, האדומים הודחו מהמפעל העונה יחד עם זניט סנט פטרסבורג ואוניקס קאזאן, כחלק מהסנקציות שהוטלו על רוסיה לאחר הפלישה לאוקראינה.

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
דדאס מצטרף אליו. איטודיס/GettyImages, Epsilon

כאשר יחתום, דדאס יהפוך למאמן העבר השני של הפועל חולון שממונה לעוזר מאמן צסק"א מוסקבה, אחרי דן שמיר שעזב את הסגולים ב-2013 על מנת לעבוד עם אטורה מסינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully