וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרושתו של רומן אברמוביץ' "חיה בפחד ומסתגרת באחוזה בלונדון"

20.3.2022 / 11:34

אירינה אברמוביץ' הייתה אשתו של האוליגרך בשנותיו הראשונות בצ'לסי. בממלכה מדווחים: "היא חוששת שימיה באנגליה ספורים"

תקציר: מידלסברו - צ'לסי 2:0/ספורט1

גרושתו של רומן אברמוביץ' "מסתתרת באחוזה שלה בלונדון ו-"חיה בפחד" לפי התקשורת הבריטית. הבעלים של צ'לסי עומד במוקד תשומת הלב בממלכה מאז הפלישה הברוטלית של רוסיה לאוקראינה ב-24 בפברואר והמועדון הלונדוני עבר טלטלה עזה אחרי שאברמוביץ' העמיד אותו למכירה. מאוחר יותר נכסיו של האוליגרך הוקפאו והפעילות של צ'לסי הפכה למוגבלת.

בסוף השבוע התקשורת האנגלית עסקה באופן נרחב באירינה אברמוביץ', אשתו השנייה של רומן. השניים נישאו באוקטובר 1991 ונולדו להם חמישה ילדים. כשהאוליגרך רכש את צ'לסי, היא עדיין הייתה אשתו והיא העתיקה את מגוריה ללונדון באופן קבוע. הם התגרשו ב-2006 אחרי שהוא נטש אותה לטובת אישה אחרת וואירינה נשארה בבירה ונותרה דמות מוכרת באירועים של החברה הגבוהה.

אירינה אברמוביץ', רומן אברמוביץ', בשנת 2001. GettyImages
אירינה ורומן אברמוביץ' ב-2001/GettyImages

לפי מקורבים אליה, אירינה בת ה-55 עקבה בעניין אחר ההתפתחויות בגזרת בעלה לשעבר ואחרי שראתה שהבריטים מקפיאים לו נכסים בשווי של לפחות מיליארד ליש"ט, היא נכנסה לפאניקה. הדיווחים אודות ההון שקיבלה בהסכם הגירושים לא חד משמעיים ונעים מ-500 מיליון ליש"ט ועד 2 מיליארד.

"אירינה יוצאת לבלות בעיר כל יום, בקניות ומסעדות", אמרו אנשים בסביבתה לתקשורת הבריטית, "אבל עכשיו היא לא עוזבת את האחוזה ולא יודעת לאן לפנות. היא חיה בפחד וחוששת שימיה באי הבריטי ספורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully